1

دستاورد بزرگ برجام از نگاه پورمحمدی

  • کد خبر : 194635
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۳۱

وزیر دادگستری گفت: تبدیل ایران از کشور دارای محکومیت جهانی به کشوری مقبول و مدعی در عرصه جهانی از دستاوردهای بزرگ برجام است.

مصاحبه با پورمحمدی

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در همایش مشاوران امور روحانیت استانداران سراسر کشور بر ضرورت پاسخگویی روحانیت در قبال مسائل مهم جامعه تأکید کرد و گفت: به جایگاه خود به عنوان فرصت مغتنمی برای خدمت به مردم نگاه کنید و با همت، پشتکار و پیگیری مداوم زمینه ساز اقدامات ماندگار در کشور شوید.

وی با اشاره به شرایط روز دنیا و سلطه ظالمانه قدرت‌های جهانی بر نهادهای بین‌المللی اظهار کرد: در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای دشمن سعی در سلطه بر کل جهان بویژه کشورهای اسلامی دارد و ما باید با شناخت دقیق جریان سلطه، متفاوت از این فضا حرکت کنیم و به ارزش کار خود واقف باشیم . جمهوری اسلامی ایران در اصلی‌ترین میدان‌های جهانی با اقتدار عمل می‌کند که یکی از نمونه‌های بارز آن موضوع برجام و ایستادگی در مقابل قدرت‌های جهانی بود. تبدیل ایران از کشور دارای محکومیت جهانی به کشوری مقبول و مدعی در عرصه جهانی از دستاوردهای بزرگ برجام است .

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد قوی در مناسبات امروز جهانی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی راهگشای ما است و امروز شاهد حضور صاحبان اقتصادهای بزرگ جهانی در کشورمان هستیم زیرا آنها اقتصاد ایران را اقتصادی آینده‌دار می‌دانند و با وجود آثار تحریم‌ها بر اقتصاد ، ایران دارای قابلیت‌های بالا برای معاملات بزرگ اقتصادی است .

وی در پایان با تأکید بر این نکته که ذات غرب بر پیمان شکنی استوار است افزود: امروز با پایداری و اقتدار ملت ایران در مقابل فشارهای دشمنان عهدشکنی آمریکا در اجرای توافق برجام بر همگان روشن شده و این کشور مدعی مجبور به پاسخگویی در برابر افکار عمومی جهان است .

پیش از سخنان وزیر دادگستری ، حجت الاسلام والمسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیون به بیان اقدامات انجام شده در این حوزه از جمله تعیین شرح وظایف مشاوران امور روحانیون استانداری ها شامل حضور در ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف استانداریها ، شورای فرهنگی استانداری ها ، برگزاری جلسات مستمر با ائمه جمعه شهرستان ها و ارتباط مستمر و تعامل کارآمد با روحانیت و دیگر موارد پرداخت .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر