1

بازیکنان جدید استقلال و پرسپولیس زمان می‌خواهند

  • کد خبر : 194649
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۳

بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید این دو تیم نیاز به زمان دارند تا با شرایط سرخابی‌ها هماهنگ شوند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان جدید استقلال و پرسپولیس زمان می‌خواهند

مهدی هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس تماشاگران زیادی دارند به نحوی که از این دو تیم به عنوان پرتماشاگرترین تیم‌های آسیا یاد می‌شود.

وی افزود: زمانی که یک تیم دارای هواداران میلیونی است، به طور قطع شرایط ویژه‌ای داشته و هرگز نمی‌توان آنها را با تیم‌های کم هوادار مقایسه کرد.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: هواداران از بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس فقط نتیجه می‌خواهند و همین امر شرایط را برای بازیکنان،‌ مربیان و مدیران باشگاه‌های فوق سخت‌تر کرده است.

هاشمی‌نسب با اشاره به خریدهای استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: این دو باشگاه بازیکنان خوب بسیاری جذب کرده‌اند که هر کدام از آنها در تیم‌های سابق خود ستاره بودند.

وی بیان داشت: اما اگر این بازیکنان نتوانند شرایط جدیدی که برای آنها ایجاد شده را درک کرده و با آن هماهنگ باشند، به طور قطع نمی‌توانند توانایی‌های فنی و قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس که سابقه گلزنی در چند شهرآورد پایتخت را دارد، افزود: در گذشته بازیکنانی بسیاری به جمع آبی‌پوشان و یا سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شدند که به مراتب بهتر از بازیکنان فعلی بودند، اما وقتی گرفتار حاشیه‌ها شده و نتوانستند خود را با فضای باشگاهی با میلیون‌ها هوادار هماهنگ کنند، خیلی زود دچار افت شده و این تیم‌ها را ترک کردند.

هاشمی‌نسب ادامه داد: اما بازیکنان جوانی و بی‌نام و نشانی هم داشتیم که در استقلال و پرسپولیس خیلی زود جایگاه خود را پیدا کرده و پس از چند سال تبدیل به مهره‌های اصلی و کلیدی این دو باشگاه شدند.

وی با اشاره به تغییرات زیادی که ترکیب استقلال و پرسپولیس برای لیگ شانزدهم شاهد خواهیم بود، گفت: بازیکنان جدید این دو تیم نیاز به زمان دارند تا با شرایط هماهنگ شوند و نباید در همان هفته‌های ابتدایی از آنها توقع عملکردی در حد ستاره‌ها داشته باشیم.

هاشمی‌نسب در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: این پرسش از همان روزهای آغاز لیگ مطرح می‌شود، اما قهرمان در هفته پایانی مشخص شده و عاقلانه نیست که از امروز قهرمان را پیش‌بینی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194649

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر