1

سورپرایز ویژه در هفته اول لیگ؛ بازیکن سفارشی فیکس می شود؟

  • کد خبر : 194665
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

بازیکن مورد نظر، قرار نبود این فصل نقش مهمی در تیم داشته باشد اما با مصدومیت مدافع چپ این تیم، شاید همه چیز برای او عوض شود.

ناشناس سورپرایز ویژه در هفته اول لیگ؛ بازیکن سفارشی فیکس می شود؟

نقل و انتقالات تیم‌های بزرگ در لیگ شانزدهم، انتقادات زیادی به همراه داشت. خیلی از آن‌ها علاوه بر ستاره‌های سرشناس، بارها سراغ بازیکنانی رفتند که نه سابقه خوبی داشتند، نه سن کمی که امید به ستاره شدن آن‌ها باشد.

درباره یکی از این بازیکنان که اتفاقا عضو یکی از تیم های بزرگ نیز هست، شایعه شده بخاطر دوستی و همکاری برادرش با مدیرعامل باشگاه که سابق در یک تیم صنعتی همکار بودند، توانسته با تیم مورد علاقه‌اش قرارداد ببندد.

خریدی جنجالی که شاید به واسطه همین ارتباط نزدیک، در اولین بازی تیمش یکی از یازده مرد اصلی تیمش در هفته اول لیگ برتر باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد نشان می دهد تمام حرف و حدیث هایی که پیرامون محافظه کاری سرمربی معروف این تیم بزرگ به گوش می رسد یک واقعیت تمام است.

جالب این است که بازیکن مورد نظر، قرار نبود این فصل نقش مهمی در تیم داشته باشد اما با مصدومیت مدافع چپ این تیم، شاید همه چیز برای او عوض شود.

جالب اینجاست که سرمربی تیم برای بازی اول گزینه اصلی فصل قبل را در اختیار دارد اما احتمالا از این بازیکن سفارشی که پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است، در پست مدافع چپ استفاده می کند.

کمبود بازیکن چپ پا در فوتبال ایران و رفاقت یکی از اقوام با مدیرعامل باشگاه، بهانه‌ای شد تا این بازیکن از تیم‌های درجه ۲ به یکی از بزرگترین تیم‌های ایران برسد و شاید به لطف همین بهانه، در اولین بازی در ترکیب اصلی تیمش هم به میدان برود.

مسیر کوتاه و عجیبی که ظرف چند ماه، او را از چهره‌ای ناشناخته به یکی از چهره‌های مشهور فوتبال ایران تبدیل می‌کند.

اسپورت تی وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194665

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر