4

علیرغم کج‌فهمی برخی مسئولان، هنرمندان متعهد پای کارند

  • کد خبر : 194695
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه با اشاره به ارزش کار شجاعی طباطبایی در عرصه هنر کاریکاتوریست گفت: او عماروار بصیرت‌افزایی کرده و مالک‌اشتروار به خیمه هولوکاست حمله کرده است.

 مراسم تجلیل از سیدمسعود شجاعی کاریکاتوریست جبهه فرهنگی انقلاب، صبح امروز چهارم مردادماه با حضور محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین زائری رئیس مجموعه فرهنگی سرچشمه، محمدحسین نیرومند مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس  و جمعی از هنرمندان در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

حمیدرضا مقدم‌فر طی سخنانی در این مراسم با اشاره به استمرار جنگ از دوران دفاع مقدس تا امروز گفت: ما روزی در انقلاب با عرصه جهاد اصغر مواجه بودیم که هجمه‌ها به انقلاب از جنس «سخت» بود و نیاز به رزمندگانی بود که با خلوص و عزم و روحیه جهادی وارد میدان شوند و با دشمن بجنگند که خدا را شکر، ما در این عرصه آبرومند هستیم و صفحه درخشانی از تاریخ انقلاب اسلامی از هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده که همانند خورشیدی می‌درخشد.

وی ادامه داد: امروز این عرصه عوض شده و دشمن با سلاح سخت با ما نمی‌جنگد. امروز عرصه نبرد، «جنگ نرم» است و  به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدان این عرصه باید «جهاد کبیر» کنند؛ جهاد کبیر برگرفته از آیه‌ای از قرآن کریم است: «وَ جاهِدْهُمْ بِهِ جِهاداً کَبِیراً».

نیازمند روشنگری در عرصه جهاد کبیر هستیم

به گفته مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه؛ ما در عرصه جهاد کبیر_ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند_ به تبیین و روشنگری نیاز داریم و این دو در کنار هم معنادار می‌شود.

مقدم‌فر «هنر» را بهترین ابزار برای روشنگری و تبیین توصیف کرد و  گفت: هنر متعهد یکی از مهمترین ملزومات مجاهدان عرصه جهاد  کبیر است؛  مجاهدانی که خود باید اهل فهم و بصیر باشند و انقلاب و آرمان‌هایش را به خوبی بشناسند. دشمن‌شناسی از ویژگی‌‌هایی است که این افراد باید داشته باشند و وقتی این مجاهدان به این سلاح‌ها مجهز باشند، می‌توانند در این عرصه جهاد کنند و به روشنگری و تبیین بپردازند.

شجاعی طباطبایی عماروار بصیرت‌افزایی کرده و مالک‌اشتروار به خیمه هولوکاست حمله کرده است

مقدم‌فر با بیان اینکه شجاعی طباطبایی از جمله هنرمندان متعهدی است که در عرصه هنر و جهاد کبیر در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل می‌کند، افزود: او هنرمند متعهدی است که هنرش را در خدمت اهداف اسلامی قرار داده و به داد مستضعفین عالم رسیده است. شجاعی طباطبایی عماروار روشنگری و بصیرت‌افزایی کرده و مالک‌‌اشتر وار به خیمه دروغین هولوکاست حمله کرده است. او این افتخار را دارد که در عرصه روشنگری و بصیرت‌افزایی مجاهد و سرباز خوبی برای ولایت باشد.

هرچند برخی از مسئولان کج‌فهمی می‌کنند، اما تعارض ما با نظام سلطه باقی‌است

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه ضمن تقدیر از خبرگزاری تسنیم برای برپایی چنین مراسمی یادآور شد: حق مطلب بیش از این‌هاست. جا دارد که هنرمندان خوبمان را در عرصه هنر متعهد و انقلابی، به مردم معرفی و برای به جا آوردن شکر الهی، از این هنرمندان تجلیل کنیم. امیدوارم که از این امر غفلت نکنیم  تا نظام سلطه بداند که ما حواسمان به هنرمندانمان هست و دستمان در این عرصه پر است. نظام سلطه بداند که ما با آنها تعارض هویتی داریم؛ هرچند اگر برخی از مسئولان ما کج‌فهمی‌ می‌کنند، اما این تعارض باقی است و تا زمانی که آنها ظلم می‌کنند، ما جلوی آنها خواهیم ایستاد. شجاعی طباطبایی از جمله فرماندهان این عرصه جنگ نرم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر