1

دادستان جدید دیوان محاسبات: تلاش می‌کنم مسئولان با کسب مجوزهای قانونی به اهداف مقننی خود برسند

  • کد خبر : 194699
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

دادستان دیوان محاسبات کشور از رفع نیازهای اساسی چون فقر و کاهش فاصله طبقاتی و تحقق توسعه پایدار به عنوان اولویت‌های این مجموعه علاوه بر وظایف نظارتی خود خبر داد.

فیاض شجاعی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات کشور با تشکر از اعتماد مجدد کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات از تمام ظرفیت قانونی و کارشناسی خود در راستای ایفای بهتر وظیفه نظارتی در صیانت از بیت‌المال و استیفای حقوق بیت‌المال و انتظام بخشی به حقوق قانونی و بودجه‌ای و اطمینان‌بخشی به حاکمیت بالاخص مجلس را در قالب ارائه گزارش‌های ضمنی استفاده خواهد کرد.

وی از اقدامات چهارساله دادستان قبلی تشکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با به کارگیری وظیفه نظارتی خود دستگاه‌های اجرایی را هدایت‌گری نماییم تا مسئولان با کسب مجوزهای قانونی به اهداف مورد نظر مقننی خود نایل شوند.

شجاعی یادآور شد: علاوه بر سیاست های پیشگیرانه و فعالیت کنترل های داخلی و تمرکز دیوان محاسبات بر نظارت، موضوعاتی چون رفع نیازهای اساسی مانند فقر و کاهش فاصله طبقاتی و تحقق توسعه پایدار در زمینه اجتماعی و فرهنگی را در اولویت قرار خواهیم داد.

دادستان دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: دیوان محاسبات بدون تبعیض و به صورت عادلانه از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تحقق اهداف سازمانی استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194699

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر