2

بهروان: بازی پرسپولیس و سایپا قطعا تبلیغات محیطی دارد/تقدیر از نکونام در چنین شرایطی لطف نداشت

  • کد خبر : 194738
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

رئیس کمیته مسابقات گفت: فردا از اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ رونمایی می‌کنیم و در بازی پرسپولیس و سایپا از آن استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: بهروان: بازی پرسپولیس و سایپا قطعا تبلیغات محیطی دارد/تقدیر از نکونام در چنین شرایطی لطف نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان پس از اتمام دیدار تیم‌های نفت و استقلال در خصوص عدم حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: به هر حال کمیته انضباطی چنین رایی را صادر کرد و ما هم مجری قانون هستیم تا قبل از بازی هم منتظر بودیم که به ما موضوعی ابلاغ شود و دیدید این اتفاق رخ نداد و در انتها بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

وی در مورد اینکه آیا قانون در ادامه لیگ اجرا خواهد شد، گفت: آقایانی که رای را صادر می‌کنند بر اساس قانون این کار را می‌کنند. امیدوارم در طول فصل هم تماشاگران، تیم‌ها و نهادها همگی بر اساس قانون‌های موجود رفتار کنند.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص نبود تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد: من این قول را می‌دهم این موضوع برای دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس و صبا در ورزشگاه تختی حل شود. بهترین شعارها، شعارهای فرهنگی است اما به هر حال زندگی فوتبال بدون درآمد اقتصادی نمی شود.

وی در مورد علت عدم این تبلیغات خاطرنشان کرد: واقعا در سازمان لیگ شبانه‌روز کار کردیم اما نتوانستیم با اسپانسری قرارداد امضا کنیم اما این قول را می‌دهم که این موضوع رسما فردا اعلام شود.

بهروان در مورد اینکه گفته می‌شود چک اسپانسر برگشت خورده،‌گفت: ما تازه با این اسپانسر قرارداد امضا کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه ضرر سازمان لیگ از عدم تبلیغات محیطی در بازی‌های ابتدایی هفته اول چقدر است، گفت: این رقم را نمی‌توان دست کم گرفت. ما تلاش می‌کنیم قراردادی امضا کنیم تا به نفع فوتبال ملی باشد. به هر حال امروز نتوانستیم از تبلیغات محیطی استفاده کنیم و طبیعتا قسمتی از قرارداد کسر خواهد شد.

وی در خصوص مراسم تقدیر از جواد نکونام گفت: به هر حال نکونام از مفاخر فوتبال کشورمان است اما با توجه به اینکه در این دیدار تماشاگری حضور نداشت من معتقد بودم که برگزاری این مراسم تقدیر لطفی ندارد اما مسئولان نفت اصرار داشتند. جا دارد برای نکونام و دیگرانی که از مفاخر فوتبالی ما هستند، مراسم تقدیر در خور شأن آنها برگزار کنیم و باز هم تلاش خواهیم کرد که چنین مراسم‌هایی داشته باشیم.

بهروان در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت نفت نامه‌ای ارسال کرده که به خاطر عدم پرداخت مالک جدید این باشگاه جلوی بازی این تیم گرفته شود، خاطرنشان کرد: متن نامه به این صورت نبوده است. من به عنوان مسئول برگزاری مسابقات می‌گویم. دیدید که بازی امروز هم انجام شد و بازی‌های بعدی هم بدون مشکل برگزار خواهد شد. در مورد مسائل دیگر مراجع حقوقی باید نظر دهند اما برای این بای هیچ چیز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194738

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر