1

از دست بازیکنان جوان پرسپولیس حرص می خورم / طارمی می تواند بازی کند

  • کد خبر : 194796
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «طارمی می تواند بازی کند و هم اکنون هم در اردو است.»

محمود خوردبین از دست بازیکنان جوان پرسپولیس حرص می خورم / طارمی می تواند بازی کند

محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «ما تمرینات خوبی داشتیم. اردوی خوبی هم در اوکراین داشتیم. تمام بازیکنان ما آماده هستند تا بتوانیم بازی امروز را ببریم و ۳ امتیاز را بگیریم.»

وی افزود: «بازیکنان ما حالت روزهای آخر مسابقات پارسال را دارند و سر حال و جنگنده هستند. همه دست به دست هم دادند تا از روز اول شرایط خوبی باشیم تا مثل سال قبل نشود.»

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتار جوانان این تیم تصریح کرد: «خیلی از مواقع از دست این جوانان حرص می خورم. به هر حال به عنوان دوست نزدیک نه به عنوان سرپرست تیم با آنها صحبت می کنم. همه چیز به آنها یاد دادم که سرشان پایین باشد و افتاده تر باشد. راه و چاه را به آنها نشان می دهیم. انشاالله که اتفاق بدی در تیم ما نیفتد چون یکسری مواقع کاری می کنند که قابل بخشش نیست.»

خوردبین درباره بحث تمرین در زمین شماره ۲ آزادی گفت: «این زمین برای استقلال و پرسپولیس نیست. این زمین برای وزارت است و ما هم وابسته به آنها هستیم. ما از سال قبل رایزنی کردیم که این زمین را داشته باشیم. هر ۲ تیم بزرگ هستند و احتیاج به زمین دارند. نمی توانیم بگوییم که ما فقط آنجا تمرین کنیم و استقلال تمرین نکند.»

وی در رابطه با امکانات شهید کاظمی بیان داشت: «امکانات آن استادیوم خوب است اما مشکلات اصلی آن مسیر است و مشکل امنیتی هم دارد. در وپیکر درستی ندارد و هر کسی بخواهد می تواند برود و بیاید.»

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره طارمی افزود: «طارمی می تواند بازی کند و هم اکنون هم در اردو است. او مشکلی ندارد و می تواند بازی کند.»

خوردبین درباره اضافه وزن بازیکنان اوکراینی خاطر نشان کرد: «تیم این ۲ بازیکن اوکراینی منحل شده بوده و آنها تمرین نداشتند. به خاطر همین اضافه وزن داشتند. این مدافع خیلی خوب هم تمرین کرد و به زودی اضافه وزنش را هم کم می کند. در این یکی، ۲ هفته به سر وزن خواهد رسید.»

وی درباره مشکلات قلبی خود گفت: «اگر بگذارند، مشکلی نداریم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194796

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر