1

شفیعی:مگر گودزیلا هستم؟

  • کد خبر : 194818
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هر جایی امیر خان از من بخواهد بازی می کنم.

شفیعی:مگر گودزیلا هستم؟

خالد شفیعی در گفت و گو با کاپ درباره بازی اول تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بدی نبود و بچه های ما همه تلاش خود را انجام دادند تا نتیجه لازم را بگیریم اما بد شانس بودیم و در مسابقه ای که می توانستیم برنده شویم و گل های زیادی بزنیم به تساوی رسیدیم.

وی در ادامه گفت: اگر در بازی دیروز خوش شانس بودیم قطعا با گل های فراوان بازی را می ردیم اما با این حال این بازی همه ما را به آینده امیدوار کرد. اگر بدن های بچه ها به فرم عادی برگردد مطمئنا می توانیم این دو امتیاز را جبران کنیم.

شفیعی درباره بازی کردن خود در پست غیر تخصص گفت: من هر جایی که قلعه نویی بخواهد بازی می کنم . دیروز هم در پست دفاع چپ بازی کردم و اگر خوش شانس بودم می توانستم گلزنی کنم و تعویض طلایی شوم. من بازیکنی دو پا هستم و می توانم در دو منطقه چپ و راست دفاع میانی بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در پست دروازه بانی هم می تواند بازی کند گفت: بله، قبلا در محلات دروازه بان بوده ام اما معتقدم ما محمدرضا اخباری بهترین دروازه بان ایران را داریم و در پست گلری کوچکترین مشکلی نخواهیم داشت.

مدافع تراکتورسازی در ادامه درباره پست مورد علاقه خود بیان داشت: همه می دانند که پست تخصصی من دفاع وسط است اما باز هم هر چه قلعه نویی بگوید.

شفیعی درباره محل مسابقه دیروز گفت: این زمین برای مسابقه مناسب نبود و مطمئنا روی کار ما تاثیر گذاشته بود و از آن مهمتر گنجایش کم ورزشگاه بود.

وی درباره انتقاد امیر قلعه نویی از ساختار دفاعی تراکتورسازی نیز گفت: قلعه نویی سرمربی تیم هستند و مسلما دید فنی شان دقیق تر از همه ماست اما باید تلاش کنیم تا مشکلات را کمتر نمائیم در بازی بعدی با حداقل اشتباه ظاهر شویم.

مدافع تراکتورسازی درباره کم بازی کردن خود نیز گفت: من حتی اگر چند دقیقه هم بازی کنم به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم و در آن چند دقیقه همه انرژی خودم را می گذارم.

وی در پاسخ به این شایعه که بعد از بازی دیروز در رختکن تراکتورسازی اتفاقاتی حاشیه ای رخ داده است گفت: متاسفانه عده ای همیشه به دنبال حاشیه هستند و خبر سازی می کنند. دیروز هیچ حاشیه ای نداشتیم. این افراد می خواهند آرامش تیم ما را بر هم بزنند ولی من درباره سوال شما می گویم: در تراکتورسازی همه چه آرام است و خیلی هم خوشحالم.

شفیعی در پایان درباره این موضوع که چون مدافعی جدی و محکم است قصد ندارد تغییر چهره بدهد و برای مهاجمان حریف ترسناک شود گفت: مگر گودزیلا هستم که بخواهم دیگران را بترسانم؟ همینجوری که هستم می توانم مهاجمان را بترسانم و دیگر نیازی به تغییر چهره نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194818

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر