1

افشارزاده:محرومیت تماشاگرداروی دردنیست/استقلال هفته به هفته بهترمی شود

  • کد خبر : 194885
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۵

سرپرست باشگاه استقلال گفت: محروم کردن هواداران دردی از فوتبال ما دوا نمی کند. ما باید فرهنگ هواداری را تغییر داده و آن را اصلاح کنیم. 

افشارزاده:محرومیت تماشاگرداروی دردنیست/استقلال هفته به هفته بهترمی شود

بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام داد. استقلال به تازگی فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته و هنوز بدن بازیکنان از فشار این فصل خارج نشده است. قطعا با مرور زمان این وضعیت تغییر می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر موضوع شرایط بدنی این نکته را هم باید در نظر گرفت که حدود ۵۰ درصد تیم تغییر کرده و بازیکنان جدید به تیم اضافه شده اند. این موضوع زمان نیاز دارد تا هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم ایجاد شود. شخصا این بازی را پسندیدم و فکر می کنم هفته به هفته تیم به وضعیت ایده آل دست پیدا می کند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره غیبت تماشاگران در این دیدار خاطرنشان کرد: ما خیلی تلاش کردیم تا هواداران مان در این دیدار به آزادی بیایند اما تصمیم کمیته انضباطی این بود که استقلال بدون تماشاگر بازی کند. به نظرم بازی افتتاحیه لیگ با حضور تماشاگران استقلال خیلی زیباتر و پررونق تر برگزار می شد.

افشارزاده تاکید کرد: به اعتقاد من فدراسیون با این رای عملکرد خود را زیر سوال برد. محروم کردن هواداران دردی از فوتبال ما دوا نمی کند. ما باید فرهنگ هواداری را تغییر داده و آن را اصلاح کنیم. معتقدم محروم کردن هواداران از تماشای فوتبال داروی درمان مشکلات این چنینی نبوده و نیست.

وی همچنین در این باره که برای تقدیر از جواد نکونام چه برنامه ای ترتیب داده خواهد شد توضیح داد: به دنبال یک برنامه ریزی ویژه برای این بازیکن هستیم. نکونام کاپیتان استقلال و تیم ملی ایران بوده که باید با شرایطی ویژه از او تقدیر شود. البته برنامه ای که داریم این است نه تنها نکونام بلکه از نفرات دیگر از پیشکسوت استقلال هم تقدیر و تشکر به عمل بیاید.

سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط مالی باشگاه بیان داشت: طبق جلساتی که با مسئولان باشگاه برگزار شد قرار است اسپانسر استقلال همان اسپانسری باشد که در فصل گذشته هم با باشگاه همکاری کرد.

افشارزاده درباره آخرین شرایط وحید طالب لو گفت: طبق آخرین صحبت هایی که با طالب لو داشتیم قرار بر این شد که این دروازه بان همچنان ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194885

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر