1

تولید خودرو بر روی مگاپلت فرم ، استراتژی موفق آینده سایپا

  • کد خبر : 194896
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

نائب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایپا نیوز گفت : صنعت خودرو به سبب تحریم های ظالمانه و عدم استفاده از فناوری های روز و افزایش قیمت تمام شده ،مشکلات زیادی را پیش رو داشته است ، هر چند در این سال ها نیز متخصصان داخلی در تلاش بوده اند تا با توسعه سبد محصولات اقدامات مناسبی را بعمل آورند.

به گزارش سایپا نیوز و به نقل از روزنامه دنیای خودرو؛ فریدون احمدی با اشاره به اینکه سایپا در توسعه محصولات موفق بوده است، تولید خودرو بر روی مگاپلت فرم را از استراتژی های موفق آینده گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول دانسته و گفت : سایپا در تلاش است خودروهای جدیدی را بر اساس پلتفرم داخلی در سال ۹۶ به بازار معرفی نماید که دو خودرو از این مگاپلتفرم با ظاهری زیبا و بسیار متفاوت در سال آتی وارد بازار خواهد شد .

وی ضمن تاکید بر حمایت های مجلس در قانون گذاری برای افزایش تولید داخل و اشتغال ، اظهار امیدواری کرد : سایپا با انتخاب سازندگان قطعات، آماده سازی خطوط تولید و همچنین طراحی و ساخت قالب های تولیدی خودروهای جدید، روند معرفی محصولات را در بازار شتاب بیشتری دهد .

این نماینده مجلس با بیان لزوم توجه به تولید خودروهای روز در قراردادهای مشترک همکاری با شرکای خارجی، گفت: سرمایه گذاری مشترک به صنعت خودروسازی کشور این امکان را می دهد که ضمن بهره گیری از تجربیات خودروسازان طرف قرارداد ، بازاریابی در بازارهای هدف و منطقه را با موفقیت بیشتر به عمل آورد .

فریدون احمدی در خاتمه انعقاد قرارداد مشترک با خودورسازان مطرح جهانی را در توسعه سبد محصول ، موثر دانسته و افزود : ایجاد اشتغال، کاهش قیمت تمام شده خودرو، افزایش تیراژ تولید، کیفیت و صادرات از دیگر نتایج این قراردادها است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194896

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر