1

دردسر جدید سرخ ها/ برانکو علاقه‌ای به ادامه کار با این بازیکن ندارد!

  • کد خبر : 194943
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به‌احتمال زیاد مدافع کروات خود را در اختیار باشگاه می‌گذارد.

آنتونی گولچ دردسر جدید سرخ ها/ برانکو علاقه‌ای به ادامه کار با این بازیکن ندارد!

ساعاتی قبل از شروع دیدار سایپا – پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان به‌جای آنکه از لیست ۱۹ نفره خود، فقط یک نفر را کنار بگذارد و با ۱۸ نفر، لیستش را ببندد، هم الکساندر لوبانف را از لیست خط زد و هم آنتونی گولچ را.

 

جدایی لوبانف قطعی شده و از این رو، خط خوردن او از لیست ۱۹ نفره به‌خصوص پس از آنکه برای خداحافظی با هواداران پرسپولیس وارد عمل شد، چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسید، اما اینکه گولچ هم از لیست خط بخورد، موضوعی غیرعادی بود.

 

گولچ با مشکلات زیادی برای بازی با سایپا، ITC خود را دریافت کرده بود و باشگاه نیز برای آنکه مشکلات این مدافع دوملیتی استرالیایی – کروات را حل کند، تلاش زیادی داشت، اما در شرایطی که کسی فکرش را نمی‌کرد، گولچ توسط برانکو کنار گذاشته شد. این بازیکن چندان از شرایط خود رضایت ندارد. موضوع اینجاست که او به‌همین علت در تمرینات انگیزه زیادی از خود نشان نمی‌دهد و از سوی دیگر برانکو نیز ثابت کرده بازیکنانی را که در تمرینات، خوب و باانگیزه نباشند از ترکیب اصلی و حتی لیست ۱۸ نفره کنار می‌گذارد.

 

موضوع عدم علاقه‌مندی برانکو به ادامه همکاری با گولچ به گوش مسئولان باشگاه نیز رسیده است و آنها منتظر هستند تا با نظر سرمربی کروات تیم، این بازیکن را از لیست پرسپولیس خارج کنند.

 

از سوی دیگر مدیربرنامه‌های این بازیکن به تسنیم گفت: من هم دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد، اما گولچ از من خواسته به دیدار مسئولان باشگاه برویم تا نقطه نظراتش را با آنها در میان بگذارد. ما هم منتظریم تا حرف‌های گولچ را بشنویم و سپس تصمیم بگیریم.

 

موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم باشگاه پرسپولیس برای ITC گولچ مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیز به حساب باشگاه شریف تیراسپول مولداوی واریز کرده و هر دو طرف می‌گویند ITC این بازیکن صادر شده است، اما از لیست خط خورد. آنچه مشخص است اینکه رابطه برانکو و گولچ شکراب شده و این دو دیگر هیچ علاقه‌ای به ادامه همکاری با یکدیگر نشان نمی‌دهند. با این حساب اگر گولچ از پرسپولیس جدا شد، نباید زیاد تعجب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194943

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر