1

مجازات‌هایی طاقت‌فرسا برای دختری در عربستان+تصاویر

  • کد خبر : 195036
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

یک دختر انگلیسی – عربستانی، چهار سال است مجازاتی طاقت‌فرسا را متحمل می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، امینه الجعفری–  یک دختر انگلیسی – عربستانی — ۲۱ ساله به دلیل اقدام غیراخلاقی بوسیدن یک پسر به مدت چهار سال از سوی پدر سعودی خود با سری تراشیده شده، زندانی شد.
بر این اساس، امینه در سوانسی انگلیس متولد شد اما در ۱۶ سالگی به عربستان سعودی نقل مکان کرد. پدر امینه یک سعودی تحصیلکرده در انگلیس بود که به دلیل مخالفت با زندگی غیراسلامی غرب، به عربستان بازگشت. پدر امینه او را به دلیل بوسیدن یک مرد غریبه به مدت چهار سال در خانه خود در جده زندانی کرد. امینه در این مدت گرسنگی و تشنگی کشید، مورد آزار جسمی قرار گرفت و حق ازدواج با مرد دلخواه خود را نداشت.
مجازات‌هایی طاقت‌فرسا برای دختری در عربستان+تصاویر
وکلای امینه اعلام کردند که او نگران امنیت جانی خود است و طی دادخواستی در لندن خواستار حفاظت از خود شده است. با این وجود، محمد الجعفری – پدر امینه – که در دانشگاه پادشاهی عبدالعزیز در جده کار می‌کند، با دریافت منابع مالی از دولت سعودی اقدام به جنگ با دادگاه عالی برای نگه داشتن دختر خود کرده است.
وکیل امینه پس از دیدار با او در جده به رسانه‌ها گفت: امینه یک دختر معمولی ولزی است که حتی لهجه خود را نیز هنوز دارد. او می‌خواهد به خانه خود (انگلیس) بازگردد و خواستار داشتن حق انتخاب و کنترل بر روی زندگی خود است.
مجازات‌هایی طاقت‌فرسا برای دختری در عربستان+تصاویر
خواهر کوچکتر امینه، او را یک دختر شیطانی می‌داند. او می‌گوید پدرش به دلیل آنکه امینه یک مرد را بوسیده است، او را زندانی کرده است. وی افزود: او در خانه حق استفاده از تلفن و اینترنت را ندارد. همچنین امینه حق رفتن به حمام و دستشویی را ندارد و مجبور است در داخل یک فنجان قضای حاجت کند.
با این حال، امینه اجازه یافت تحت نظارت شدید مامورانی که پدرش گمارده بود، در یک جلسه با مقامات کنسولگری انگلیس در هتل دیدار کند. او در این دیدار یک یادداشت را به صورت مخفیانه به اعضای سفارت داد و در آن از ترس از آینده خود خبر داد.
مجازات‌هایی طاقت‌فرسا برای دختری در عربستان+تصاویر
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر