1

بعد از یک بازی دو خروجی پرسپولیس مشخص شدند!

  • کد خبر : 195051
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

پس ازپایان بازی اول پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم و پیروزی این تیم، حریف و حدیث هایی مبنی بر جدایی دو بازیکن خارجی و البته آسیایی این تیم به گوش می رسد.

به گزارش افق، آنتونی گولچ و الکساندر لوبانوف، مدافع و دروازه بان استرالیایی و ازبکستانی پرسپولیسی ها در اولین بازی این تیم در لیگ برتر نه تنها به میدان نرفتند که در لیست ۱۸ نفره نیز حضور نداشتند.

قهر برای خروج از لیست ۱۸ نفره؟

لحظاتی پیش از آغاز بازی پرسپولیسی ها در برابر سایپا، اخباری مبنی بر قهر لوبانوف و خروج او از لیست ۱۸ نفره به گوش رسید اما پس از پایان بازی وی این موضوع را تکذیب کرد تا نشان دهد در حالیکه می تواند به ازبکستان بازگردد در ایران مانده است تا به پرسپولیس کمک کند. این در حالیست که لوبانوف قرار بود ابهام پرسپولیسی ها را در نیم فصل دوم لیگ گذشته درون دروازه از بین ببرد که هرگز این اتفاق نیفتاد و برای بازی های لیگ شانزدهم نیز بیرانوند به جمع سرخ پوشان پیوست تا خیال آنها را از بابت دروازه راحت کند.

نارضایتی از اردوی اوکراین

پس از حضور سرخ پوشان در اردوی اوکراین همه هواداران این تیم انتظار دیدن مدافع استرالیایی و جدید این تیم یعنی گولچ را در ترکیب این تیم داشتند اما این اتفاق آن طور که باید نیفتاد و محمد انصاری به قلب خط دفاعی نقل مکان کرد تا احتمال نارضایتی ابرانکو از این مدافع بالا برود، بعدها حضور یک مدافع اوکراینی درصد این احتمال را بالاتر برد و در نهایت در حالی که همه فوتبالی ها انتظار داشتند این بازیکن حتی در لیست ۱۸ نفره اولین بازی نیز حضور نداشت تا در صورت رضایت به جدایی وی، این بازی برای او مشکل ساز نشود.

… و جدایی قریب الوقوع

حال حرف و حدیث هایی مبنی بر جدایی این دو بازیکن به گوش می رسد، دو بازیکنی که آسیایی هستند و می توانند راحت تر از بازیکنان قاره های دیگر به عضویت تیم های آسیایی دربیایند. البته لوبانوف همانطور که پیش از این نیز عنوان کرده بود از تیم پاختاکور پیشنهاد دارد و هرلحظه احتمال جدایی اش از سرخ پوشان تهرانی و پیوستن به این تیم ازبکستانی می رود. هر آنچه که هست تمام اتفاقات پیرامون این دو بازیکن از جدایی قریب الوقوع این دو بازیکن سخن می گوید و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195051

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر