2

هاشمی‌رفسنجانی از حجت‌الاسلام طباطبایی عیادت کرد

  • کد خبر : 195061
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی بستری شدن حجت‌الاسلام طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران، امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

خبرگزاری فارس: هاشمی‌رفسنجانی از حجت‌الاسلام طباطبایی عیادت کرد

در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی امروز (پنج‌شنبه) با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سیدمهدی طباطبایی انجام شد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال وی شد و ضمن گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان، از نزدیک در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و از درگاه خداوند برای او آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

هاشمی‌رفسنجانی با تأکید بر سوابق درخشان علمی، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادی‌خواه حجت‌الاسلام طباطبایی اظهار داشت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود آقای طباطبایی برای جامعه غنیمت است، چرا که وی آنچه را که می‌فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می‌کند، آگاهی مردم، مانع عوام‌فریبی‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام طباطبایی نیز از سوی خود و خانواده‌اش با تشکر فراوان از حضور هاشمی‌رفسنجانی در بیمارستان خطاب به او گفت: شما یکی از ذخایر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و  می‌خواهم که خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.

فارس/استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته‌ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود.

وی افزود: من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد.

پس از انجام این ملاقات و در هنگام خروج هاشمی‌رفسنجانی از بیمارستان، جمعی از مردم که از حضور وی در بیمارستان مطلع شده بودند، با رئیس مجمع تشخیص دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195061

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر