1

هاشمی: برای لباس المپیک باید مشارکت بیشتری صورت می گرفت

  • کد خبر : 195127
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

معاون توسعه منابع مالی وزارت ورزش گفت: هر گاه کمیته المپیک درباره لباس ها کمک خواستند وزارت ورزش ورود خواهد کرد.

هاشمی: برای لباس المپیک باید مشارکت بیشتری صورت می گرفت

مناف هاشمی درباره لباس کاروان تیم ملی اظهار داشت: باید مشارکت بیشتری در این باره توسط طراح ها صورت بگیرد. تصورم این بوده که کمیته ملی المپیک این کار را کرده اند اما مشارکت صورت نگرفت. وزارت ورزش به این موضوع ورود کرد.

وی در ادامه افزود: اینها وظیفه کمیته ملی المپیک است اما طبق دستور وزیر هروقت کمک بخواهند ورود می کنیم. با تغییراتی که صورت گرفت گویا شرایط بهتر شده است. مقام عالی طرح های جدید را دیده اند و رضایتمندی بیشتر شده است اما نمی دانم آخرین لباس تایید شده است یا خیر. چه ما هزینه کنیم و چه کمیته المپیک بیت المال است و کل مردم در آ« دخیل هستند. در وزارتخانه تلاش بر این است که کیفی سازی شود و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیریم.

وی همچنین تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد پول می دهیم و ۴۰۰ میلیارد دریافت می کنیم. وزارت ورزش روی ریال به ریال حساب می کند. همه درگیر مشکلات هستیم و باید اتلاف منابع را در همه موضوعات از بین ببریم. حتما دوستان نخواسته اند روحیه مردم را خراب کنند. در این چند روز اصلاحات را انجام می دهیم. تا افتتاحیه هنوز زمان داریم. با خانم شهریان و دفتر عالی وزارت در این باره صحبت کردیم و طی یکی دو روز آینده در این باره اقدامات لازم انجام می شود.

معاون توسعه منابع مالی وزارت ورزش  در ادامه اذعان داشت: این تلنگری بود که کاروان امام رضای المپیک و شهدای منای پارا المپیک، دقت بیشتری داشته باشند. ما ۶۴ سهمیه داریم.

وی درباره پاداش ورزشکاران در المپیک بیان داشت: ما فقط مجری هستیم. تلاش بر این بود در آستانه المپیک اتفاقاتی صورت بگیرد که روحیه و انگیزه شان بیشتر شود. نسبت به بقیه کشورها وقتی مقایسه می شود متوجه می شویم که نیت بچه های ما پول نیست. وزارت ورزش سعی کرده به قول هایش عمل کند. اتفاقی که افتاد و مشابه سنوات قبل نبود این بود که تخفیف زمین در قیمت های ۱۲۰، ۹۰ و ۷۰ میلیون به ورزشکاران داده خواهد شد. در بحث ریالی هم ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۲۰ میلیون تومان داده می شود. ورزشکاران بعد از کسب سهمیه از کمیته ملی المپیک و همچنین در مراسم بدرقه به دستور رییس جمهور به سهمیه گیرندگان داده شد. استخدام هم برای دوستان برگزار شد. استان هایی مثل تهران و مازندران برای ورزشکاران اقدامات و مراسم هایی انجام دادند.

مناف هاشمی گفت: والیبال اگر به مدال برسد خارج از هر بحثی توجه ویژه ای از طرف بخش خصوصی و اسپانسر و حتی خودمان صورت می گیرد. در بین کشورها ما ششم یا هفتم هستیم. بچه ها به دنبال مسائل مادی نیستند اما ما می خواهیم به آنها دلگرمی دهیم. سه سال است به عنوان خدمتگذار کنار بچه ها هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195127

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر