3

استقلال خوزستان خود را برای کورس قهرمانی آماده کند

  • کد خبر : 195215
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۵

  استاندار خوزستان گفت: استقلال خوزستان باید در کورس قهرمانی باشد، ما نیز همه تلاشمان را برای رفع مشکلات این تیم پرطرفدار خواهیم کرد.

غلامرضا شریعتی

به گزارش افق به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان شامگاه جمعه، پیش از بازی روز یکشنبه استقلال خوزستان با استقلال تهران در جمع بازیکنان این تیم خوزستانی حضور پیدا کرد.

غلامرضا شریعتی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش تیم فوتبال باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: از بازی خوب بازیکنان استقلال خوزستان در بازی گذشته در تبریز تشکر می‌کنم و انتظاری جز این نمی رود زیرا استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است.

استقلال خوزستان باید خوش بدرخشد

وی افزود: قطعا تیم استقلال خوزستان دوستداران زیادی دارد و امید است که مانند گذشته خوش بدرخشد.

استاندار خوزستان با اشاره به بازی پیش روی استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی پیش رو با استقلال تهران بازی مهمی است البته من برعکس دوستان اعتقاد دارم که این بازی برای استقلال تهران مهم‌تر است زیرا حریف آن ها قهرمان لیگ است. تمام تیم‌های کشور اگر بخواهند با استقلال خوزستان بازی کنند باید برنامه‌ریزی کنند که چگونه در برابر این تیم مقاومت کنند.

شریعتی ادامه داد: ما خوشحال هستیم که استقلال خوزستان به مرحله‌ای رسیده که تیم های دیگر باید برای مقاومت برابر آن برنامه ریزی کنند و امیدواریم که در بازی پیش‌رو نیز موفق باشد.

کمک می کنیم مشکلات حل شود

وی اضافه کرد: وظیفه ما این است که برخی مشکلات و مسائل بازیکنان را برطرف کنیم و این قول را می‌دهم که از تمام توان برای حل این مشکلات استفاده شود و جای نگرانی نیست.

استاندار خوزستان بیان کرد: استقلال خوزستان باید خود را آماده کند که امسال نیز در کورس قهرمانی رقابت کند و در مسابقات آسیایی نیز نماینده شایسته ای برای استان و کشور باشد و در شأن خوزستان به عنوان استان فوتبال‌خیز خوش بدرخشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر