1

مدیرکل جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی شد

  • کد خبر : 196765
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

آیین تودیع و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان انجام و سعید مازندرانی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.

کراپ‌شده - گرگان گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان عصر شنبه با حضور معاون استان ها و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد و امراله عباسی تودیع و سعید مازندرانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

امراله عباسی در مراسم تودیع خود با اشاره به نرخ بیکاری در گلستان گفت: در ابتدای شروع دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری در گلستان ۱۳.۸درصد بود اما امروز به ۱۱.۸ درصد رسیده است و نرخ فارغ التحصیلان بیکار کشوری در سطح استان گلستان یک درصد نسبت به کشور پایین تر است.

وی افزود: سهم استان گلستان در اشتغال ناقص کشور ۲۰درصد است که شرایط جغرافیایی در این امر دخیل است.

عباسی اظهار کرد: استان گلستان با ۱۱ هزار تعاونی رتبه پنجم کشوری را داراست و از آنجایی که تشکل های مهمی با ما همراه هستند ظرفیت خوبی در اداره تعاون وجود دارد.

وی افزود: طرح کارورزی هزار نفر از فارغ التحصیلان، تاسیس دفاتر مشاوران، طرح تکاپو و … از جمله طرح هایی بود که در مدت زمان حضورمن در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان اجرا شده است.

سعید مازندرانی، مدیرکل جدید هم در ادامه گفت: از آنجایی که اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجموعه وسیعی است و ۱۱ اداره کل، صندوق و بانک در آن با هم همکاری می کنند تلاش می کنم در راستای حل مشکلات و نیازهای مردم حرکت کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196765

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر