1

جزئیات دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی سرپل ذهاب اعلام شد

  • کد خبر : 196897
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تشریح جزئیات دستگیری سارقانی که چند روز پیش هنگام سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل‌ذهاب مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند، گفت: عاملان این سرقت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری افق، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در شهرستان سرپل‌ذهاب و شهادت یکی از ماموران ناجا‌، تیمی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، امنیت عمومی و انتظامی شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم، تحقیقات محسوس و نامحسوس و نیز بررسی دوربین‌های محل حادثه، موفق به شناسایی موتورسیکلت سارقان شدند.

امان‌اللهی با اشاره به بررسی علمی و فنی آثار باقی‌مانده از جرم بر روی موتورسیکلت، گفت: تیم عملیاتی در ادامه با پیگیری‌های موثر سربازان گمنام امام زمان (عج)، موفق به شناسایی دو تن از سارقان شدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای سارقان که یکی از آنها زن بود، متهمان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود سه کیلوگرم از طلاهای مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از طلافروشی و به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی، اقرار کردند که سرقت را با همدستی فرد دیگری انجام داده‌اند.

امان‌اللهی بیان کرد: ماموران با همکاری دستگاه‌های امنیتی، موفق شدند مخفیگاه این سارق را شناسایی و وی در یکی از محلات شهرستان سرپل ذهاب دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارقان مسلح در مدت کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: پلیس با تمام توان و امکانات خود، با هرگونه بی نظمی و سلب آسایش شهروندان برخورد قانونی خواهد کرد و به مجرمان اجازه اخلال در نظم عمومی را نخواهد داد.

به گفته وی، شهید «احمد محمدی» غروب روز پنجشنبه گذشته با مشاهده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل ذهاب، برای نجات جان صاحب طلافروشی بدون داشتن هرگونه سلاحی وارد عمل شد اما متاسفانه حین درگیری، سارقان با شلیک چندین گلوله وی را به شهادت رساندند

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر