1

زنجیره تامین، مستحکم و با نشاط در مسیر تولید حرکت می کند

  • کد خبر : 197377
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مدیر عامل سازه گستر گفت:در تولید محصول، قطعه سازانی که نسبت به الزامات کیفی و تولید ملی اهتمام بیشتری دارند در اولویت همکاری قراردارند.

به گزارش افق و  سایپا نیوز، معصوم نجفیان با اشاره به روند تولید در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری گفت: با تلاش بی وقفه شرکت های زنجیره تامین در سال جاری توانستیم رکوردهای خوبی را پشت سربگذاریم که این موفقیت ها نشان از نگاه و هدف یک سو در گروه سایپا و شرکت های قطعه ساز دارد.

وی با توجه به شکستن رکورد های اخیر تاکید کرد: میانگین تولید روزانه بالای ۲۰۰۰ دستگاه خودرو درسال جاری، یکی از اهداف مهم شرکت سازه گستر بوده که  به رکورد ۲۱۵۰ دستگاه رسیده ایم که این روند نسبت به سال گذشته ۲۱درصد افزایش را نشان می دهد.

نجفیان تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال، جریان تولید به یک نظم منطقی تر خواهد رسید و با برنامه های تدوین شده در این خصوص در تلاشیم به حدود ۵۰ هزار دستگاه تولید ماهیانه برسیم که باتوجه به اراده ای که در همکاران و زحمتکشان زنجیره تامین وجود دارد، رسیدن به این شرایط دور از دسترس نخواهد بود.

مدیرعامل سازه گستر اظهارکرد: تلاش های مجموعه مدیریتی گروه سایپا در سال جاری  برای تامین نقدینگی مورد نیاز قطعه سازان از دلایل رشد تولید خودرو در مرداد ماه بوده است و نسبت به حل مسائل و مشکلات قطعه سازان جهت رسیدن به جایگاه مطلوب این صنعت حساسیت، خاصی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: قطعه‌سازان و شرکت های زنجیره تامین نیز با دریافت بخشی از مطالبات خود توانسته‌اند قطعات مورد نیاز را در حجم مناسب‌تری تامین کنند. این موضوع تاثیر مثبتی بر تیراژ تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا داشته است.

عضو هئیت مدیره گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: هر اقدامی در راستای توسعه و ارتقاء زنجیره تامین یا افزایش تولید و تنوع محصول انجام می شود به منزله تقویت تولید ملی است. ضمن آنکه افزایش تولید، ایجاد اشتغال را به همراه دارد و در جهت رونق اقتصادی و هم افزایی اجتماعی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197377

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر