2

تجلیل از مقام کارگر بسیجی شهید «ایرج دستیاری» + تصویر

  • کد خبر : 19755
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

در این هم اندیشی از مقام کارگر بسیجی شهید «ایرج دستیاری» که اولین شهید دفاع مقدس است، تجلیل به عمل آمد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه اولین شهید دفاع مقدس یک کارگر بسیجی است خود سندی گویا از پیشتازی این قشر زحمت کش در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است. سردار محمد رضا […]

در این هم اندیشی از مقام کارگر بسیجی شهید «ایرج دستیاری» که اولین شهید دفاع مقدس است، تجلیل به عمل آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه اولین شهید دفاع مقدس یک کارگر بسیجی است خود سندی گویا از پیشتازی این قشر زحمت کش در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هم اندیشی نخبگان بسیج کارگری که به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد، اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی باید شاهد اقدامات اساسی‌تری برای ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور باشیم و کارگران بسیجی باید همت بیشتری از خود نشان دهند تا آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، یعنی بهبود کیفیت کالای ایرانی و تبدیل آن به یک کالای فاخر و ارزشمند و قابل رقابت با کالاهای خارجی در همه حوزه ها عملی شود.

وی افزود: رویکرد بهبود کالای ایرانی و اصرار به مصرف کالای ایرانی توسط مردم، امروز یکی از اساسی‌ترین ضرورت‌هاست، چراکه با مصرف کالاهای خارجی چرخ صنعت بیگانگان به حرکت در می‌آید و کارگران خارجی به کار مشغول می‌شوند ولی مصرف کالاهای ایرانی جوانان کشورمان را مشغول به کار می‌کند.
نقدی در ادامه تاکید کرد: امروز دغدغه اصلی مردم بیکاری است و مردم انتظار دارند دولت گام‌های بلندتری را برای اشتغال جوانان بردارد. از جمله در مصرف کالاهای ایرانی، دولت به عنوان بزرگترین مصرف کننده کالاها و مواد اولیه می‌تواند با اصلاح رویکرد دستگاه‌ها و استفاده هرچه بیشتر از کالاهای ایرانی و تقویت بخش‌های استاندارد برای بهبود کیفیت این کالاها اثر تعیین کننده‌ای بر اشتغال بگذارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انتظار دیگر مردم جلوگیری از ورود بی‌رویه و پر حجم کالاهای قاچاق است. تولیدکنندگان از شرایط فعلی مبارزه با قاچاق راضی نیستند. بخصوص کالای بسیار بی‌کیفیت خارجی قاچاق که بازارها را خراب می‌کند سد بزرگی در مسیر اشتغال است.
وی با تجلیل از مقام شامخ کارگران در بخش دیگری از سخنانش گفت: بزرگداشت روز کارگر برای ما شعار نیست بلکه هدف از آن طرح اینگونه مسائل و پیدا کردن راه حل آن است. احترام به محصول کارگر ایرانی بهترین راه برای تکریم کارگران است. اینکه اولین شهید دفاع مقدس یک کارگر بسیجی است خود سندی گویا از پیشتازی این قشر زحمت کش در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.
در این هم اندیشی از مقام کارگر بسیجی شهید «ایرج دستیاری» که اولین شهید دفاع مقدس است، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19755

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر