2

ضرورت افزایش حمایت بانک شهر از شهرداری‌ شهرستان‌ها

  • کد خبر : 197564
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این ‌که بانک شهر با فلسفه حمایت از شهرداری‌ها شکل گرفته است، گفت: این بانک در بسیاری از کلانشهرهای کشور، نقش مهمی در کمک به شهرداری‌ها در آبادانی و عمران شهرها بوده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این ‌که ارایه خدمات نوین بانکی از سوی بانک شهر رضایت مردم را منجر شده است، افزود: انتظار می‌رود بانک شهر در شهرستان‌های مختلف کشور نیز همانند کلانشهرها در عمران شهری پیش‌قدم باشد.
نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان این‌ که حمایت از پروژه‌های عمرانی در کشور از تعهدات بانک شهر است، تصریح کرد: این بانک توانسته حضور خوبی در تکمیل پروژه‌های شهری داشته باشد.
وی با اشاره به ارایه خدمات نوین بانکی از سوی بانک شهر، گفت: این بانک با ارایه خدمات الکترونیکی توانسته حضور مردم را در شعب کاهش دهد.
محمدیان، ارایه تسهیلات به کارمندان شهرداری‌ها از سوی بانک شهر را برای بهبود کیفیت زندگی آنان مهم دانست و افزود: حمایت بانک شهر از پروژه‌های شهرداری‌ها باید به بهبود زندگی کارمندان آن‌ها نیز تسری یابد.
وی ادامه داد: اگر شهرداری‌ها با منابع کارآمد بانک شهر تقویت شوند، شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که بانک شهر بتواند خدمات خود به مردم و شهرداری‌ها را افزایش دهد‌، سرمایه خود را با اعتماد مردم افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197564

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر