4

حسن نوروزی به عنوان نماینده کمیسیون قضایی در کمیسیون نظارت بر حقوق نمایندگان انتخاب شد

  • کد خبر : 197579
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس حسن نوروزی را به عنوان نماینده کمیسیون در کمیسیون نظارت بر حقوق نمایندگان انتخاب کردند.

خبرگزاری فارس: حسن نوروزی به عنوان نماینده کمیسیون قضایی در کمیسیون نظارت بر حقوق نمایندگان انتخاب شد

الله‌یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان اسناد و املاک کشور با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از اقدامات انجام‌شده توسط سازمان ثبت به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان ثبت عنوان کرد که در خصوص اجرای قانون کاداس در مناطق شهری، کاداس در حد ۹۸ درصد اجرایی شده و در خصوص منابع طبیعی و اراضی ملی نیز اجرای این قانون تا حدود ۵۰ درصد پیشروی داشته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: رئیس سازمان ثبت گفت که این میزان از اجرای کاداس در حالی است که تنها یک سال و نیم از ابلاغ این قانون گذشته و تا ۵ سال پس از ابلاغ آن باید به طور کامل اجرا شود و اگر سازمان‌های مختلف همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند، ما می‌توانیم تا قبل از ۵ سال نیز این قانون را به طور کامل اجرا کنیم.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز حسن نوروزی به عنوان نماینده کمیسیون قضایی در کمیسیون ۵ نفره نظارت بر حقوق نمایندگان و عائله تحت تکفل آنان انتخاب شد.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه لایحه عضویت دولت ایران در کنوانسیون مقابله درآمدهای حاصل از جرائم سازمان‌یافته موردبررسی قرار گرفت که این لایحه برای بررسی بیش‌تر به کمیته تخصصی ارجاع داده شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر