1

رحمتی به عنوان کاپیتان سر بازیکنان فریاد می زد/ همه چیز آرام است

  • کد خبر : 197836
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید بر این نکته که در استقلال همه چیز آرام است گفت: افتخاری از منصوریان حمایت می‌کند و موضوع رحمتی هم بزرگ نبود.

نصرالله عبدالهی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: همه چیز خوب است اما بیرون از باشگاه خیلی خبرهاست که در رسانه ها می بینیم و تعجب می کنیم. به نظر می رسد یک عده آدم های منظوردار هستند که نمی‌دانیم چرا برای ما حاشیه سازی می‌کنند. شاید می‌خواهند تیترها و صفحاتشان را پر کنند و البته هواداران هوشیار می‌دانند که اینها حاشیه‌سازی است و واقعیت ندارد.

عبداللهی در مورد اینکه شاید نتیجه نگرفتن استقلال موجب حاشیه ها شده است، گفت: کادر فنی چند هفته نشسته‌اند و بررسی کرده‌اند و خیلی خوب کارهایشان را انجام می دهند. مرتب بازی تدارکاتی با تیم های با انگیزه برگزار می کنند. آنها می توانستند تیم های بی انگیزه و ضعیف را انتخاب کنند و بازی را ببرند اما برنامه کادر فنی چیز دیگری است و به این مسائل کاری ندارند و تیم‌های قوی و با انگیزه را انتخاب کرده اند. در داخل همه چیز آرام است اما بیرون همه چیز آرام نیست.

وی در مورد قهر رحمتی یا فریادهای او در تمرین استقلال گفت: ماجرا خیلی معمولی بود. کادر تیم را به دو قسمت تقسیم کرده بودند، یک تیم، تیم آقای رحمتی بود و یک تیم هم تیم دیگر. آقای رحمتی به عنوان کاپیتان برخی مواقع سر بازیکنان دیگر فریاد می زند و اشتباهاتشان را می گوید، فردای آن روز هم اجازه گرفت و نیامد همین موضوع به این کوچکی شد تیتر روزنامه ها. شاید منظور دارند که این موضوع ساده را بزرگ نشان می دهند.

سرپرست استقلال در ادامه در مورد اینکه آیا کادر فنی همچنان دنبال ترکیب اصلی می گردد یا نه به بخش ورزشی رادیو تهران گفت: یکی دو شک و شبهه در ترکیب وجود دارد که طی یکی دو بازی آینده آن هم برطرف خواهد شد.

وی در مورد دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال گفت: استقلال یک مرتبه تغییر کرد. ۸ بازیکن در یک تیم تغییر کرده و بازیکنان هنوز هماهنگ نشده اند. آرام آرام این مسئله برطرف می‌شود. بازیکنان به هر حال شناخت کافی از هم نداشتند، حالا این بازیکنان با هم غذا می خورند و دور هم هستند. این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی در مورد حمایت افتخاری تاکید کرد: حمایت آقای افتخاری از منصوریان صد در صد است. تغییرات مدیریت کار سخت است مسئله ذی حسابی و امضا ها و … هنوز هست. با این حال دورادور تیم را هم رصد می‌کنند من فکر می کنم با یک برد همه این مشکلات حل می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر