1

برانکو: از دیدن نماد پرسپولیس انرژی گرفتیم/ بازی با تراکتورسازی دربی واقعی است

  • کد خبر : 197869
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز هدف‌ما این بود که بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند را ببینیم.

 

افق نیوز / برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم هف سمنان در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هرچیز هدف‌ما این بود که بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند بیشتر بازی کنند و ببینیم در اوج خستگی چطور واکنش نشان می‌دهند. امروز صبح تمرین کردند و فردا هم در دو نوبت تمرین داشتند. می‌خواستیم شرایط آنها را بسنجیم

سرمربی پرسپولیس در مورد پریموف مهاجم اوکراینی پرسپولیس گفت: او ۲گل زده و در حال آماده شدن است او مهاجم است و گلزن، طبیعی است که روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد حضورش در شیراز گفت: روز خیلی خوبی بود. افتتاحیه کارخانه جیووا بود که لباس‌های هواداری تولید می‌کند و دو فروشگاه این شرکت افتتاح شد و بعد از آن به دیدن یک مرکز تاریخی مهم ایران و جهان تخت جمشید رفتیم که سمبل پرسپولیس که همان شیر دوسر است دیدیم و انرژی مضاعفی گرفتیم.

وی در مورد تیم سمنانی گفت: تیم خیلی خوبی از لیگ دو بود و به خوبی سازماندهی شده است و تاثیر کار مربی‌شان دیده می‌شد و مستحق این نتیجه مساوی بودند.

برانکو در مورد اینکه تراکتورسازی خواهان بازی در تهران است تا در دور برگشت پرسپولیس در تبریز حاضر شود گفت: این مسایل مربوط به باشگاه و لیگ می‌شود اما بازی در تبریز الان با زمستان یکسان نیست و سخت‌ تر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده برای محسن مسلمان و احضارش به کمیته اخلاق گفت: نمی‌دانم چرا او را به این کمیته احضار کرده بودند.

وی درمورد اینکه احمدزاده ناراحت و عصبانی بوده و شاید بخاطر تمرینات آخر بازی بوده، گفت: شاید بخاطر مصدومیتش بوده شاید هم بخاطر نتیجه مساوی بوده آیا نباید بازیکن گاهی اوقات عصبانی شود. سرد کردن بخشی از تمرین است.

برانکو در مورد از بین رفتن تمرکز محسن مسلمان بخاطر مسایل حاشیه‌ای گفت: مساله خاصی نبوده ظاهرا یک مصاحبه‌ای کرده و کمیته انضباطی او را خواسته‌اند. نمی‌دانم مساله چه بوده اما اگر سوئ تفاهم بوده باید از او عذرخواهی شود.

برانکو در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: هنوز زود است بخواهیم در مورد این بازی نظر بدهیم هم ما و هم آنها در حال آماده شدن هستیم و یک دربی واقعی است و نتیجه مجهول است و ورزشگاه نیز پر از تماشاگر خواهدشد.

فارس/سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی را قبول می‌کند گفت: همان شرایط برای آنها و ما یکسان است اگر کاستی هست برای هر دو تیم هست.

برانکو در مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: من از کادر بازیکنان راضی هستم و گاهی اوقات بهتر بازی می‌کنند وگاهی اوقات ضعیف‌تر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197869

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر