2

بازیکن مدنظر استقلال قرمزپوش می شود؟

  • کد خبر : 197912
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت:می توانم بگویم که جدایی حقدوست از نفت قطعی شده اما اینکه مقصدش کجاست تا یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد.

 

رحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با بحث های مطرح شده پیرامون انتقال مجتبی حقدوست به استقلال تهران اظهار داشت: حقدوست قبل از اینکه ما به اردوی سرعین بیاییم طبق نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه برای جدایی به توافق رسید. البته طبق آخرین اطلاعی که قبل از آمدن به سرعین داشتم باشگاه فولاد خوزستان درخواست کتبی خود را بابت جذب این بازیکن ارائه کرده بود و تا حدود زیادی هم توافقاتی برای انجام این انتقال صورت گرفته بود.

وی همچنین افزود: حالا که در این چند روز ما در تهران نبودیم چه اتفاقی افتاده و آیا استقللا هم درخواستی جدی برای جذب این بازیکن داشته یا خیر را من بی خبرم. فقط می توانم بگویم که جدایی حقدوست از نفت قطعی شده اما اینکه مقصدش کجاست تا یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد.

سرپرست نفت تهران درباره بازی های تدارکاتی این تیم در اردوی اردبیل تصریح کرد: ما هفته قبل با آبی پوشان اردبیل بازی کردیم و دیروز نیز در یک دیدار تدارکاتی ۵ بر صفر پدیده نیر را شکست دادیم. تا روز جمعه تمرینات نفت در سرعین ادامه پیدا می کند و بعد از آن به تهران باز می گردیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197912

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر