1

شوک جدید به استقلال؛ مدیرعامل جدید هم رفتنی است!

  • کد خبر : 197936
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

ظاهرا قرار نیست حرف و حدیث‌ها در مورد استقلال به پایان برسد و هر روز شایعات جدیدی دور و بر این تیم شنیده می‌شود و تازه‌ترین این شایعات به کنارگذاشتن افتخاری مربوط می‌شود.

سید رضا افتخاری شوک جدید به استقلال؛ مدیرعامل جدید هم رفتنی است!

ظاهرا قرار نیست حرف و حدیث‌ها در مورد استقلال به پایان برسد و هر روز شایعات جدیدی دور و بر این تیم شنیده می‌شود. در این روزها اخباری شنیده می‌شود که به هیچ عنوان برای هواداران این تیم خوشایند نیست و شاید به همین دلیل هم باشد که عده‌ای بر این باور هستند که کار این تیم در این فصل در حال تمام شدن است و امیدی به نتیجه گرفتن استقلال وجود ندارد.

استقلال در این فصل با خرید ستاره‌های گران قیمت پای به لیگ شانزدهم گذاشت اما در عمل اتفاق‌هایی در این باشگاه در حال رخ دادن است که حالا تعجب تماشاگران این تیم را برانگیخته است.

اولین اتفاقی که این باشگاه را به هم ریخت مربوط به یک ماه پیش است، جایی که محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به دلیل آنچه مشکل بازنشستگی خوانده شد، بهرام افشارزاده را مجبور به استعفا از سمت سرپرستی باشگاه استقلال کرد و این اولین حاشیه‌ای بود که این باشگاه را با شوکی بزرگ روبرو کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که افشارزاده به دلیل خریدهای خوبی که در نقل و اتنقالات انجام داده بود مقبولیت خوبی در بین هواداران استقلال پیدا کرده بود و این موضوع حواشی زیادی برای وزیر ورزش و جوانان ایجاد کرد.

بعد از استعفای افشارزاده، علی حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان ابتدا به عنوان مدیرعامل و بعد به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد و در کمتر از ۴۸ ساعت از پذیرفتن این سمت انصراف داد.

انصراف حسنی‌خو از مدیرعاملی باشگاه استقلال یک دلیل مشخص داشت و آن هم این بود که او دوست نداشت شهاب جهانیان در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشته باشد اما گودرزی با این خواسته او موافقت نکرد و حسنی‌خو هم وقتی متوجه شد وزیر ورزش و جوانان حاضر نیست به او اختیارات انتخاب اعضای هیات مدیره‌اش را بدهد ترجیح داد این پست جذاب برای بیشتر مدیران فوتبال ایران را رها کند.

بعد از حسنی‌خو، سید رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد و با توجه به کارنامه ضعیفش در فوتسال این موضوع با انتقاد شدید رسانه‌ها همراه شد اما به نظر می‌رسد او هم به زودی از استقلال رفتنی است و وزارت ورزش و جوانان برای برکناری او تنها منتظر است که تب المپیک فروکش کند.

باز هم در این انتخاب پای شهاب جهانیان در میان است. در این بین گفته می‌شود جهانیان قصد داشت فرد مورد نظرش را به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال منصوب کند که افتخاری با این امر مخالفت کرد و این مخالفت به بهای از دست دادن پست مدیریت استقلال تمام خواهد شد.

هر چه که هست در این روزها جهانیان نقش اول تصمیم گیری‌ها در باشگاه استقلال را ایفا می‌کند و در صورتی که این تیم نتیجه نگیرد بیشتر از هر کس دیگر در کانون انتقادها قرار خواهد گرفت.

نسیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197936

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر