1

«خواب آلودگی» توصیه همیشگی در سفرهای جاده ای / ۱۱۲ را فراموش نکنید

  • کد خبر : 198001
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۴۷

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران با اشاره به توصیه همیشگی درباره «خواب آلودگی» در سفرهای جاده ای از افزایش همکاری اورژانس و هلال‌احمر و کاهش عملیات‌ امدادی در حوادث جاده ای تهران خبر داد و گفت: مردم در حوادث جاده ای با ۱۱۲ تماس بگیرید.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری افق، مرتضی مرادی پور – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از انجام ۲۲۵ عملیات امداد و نجات توسط عوامل عملیاتی این استان طی ۵۰ روز سپری شده از طرح ملی امداد و نجات تابستانه سال ۱۳۹۵ در سطح استان تهران خبر داد. و اظهار داشت: با توجه به گذشت ۵۰ روز از طرح امداد و نجات تابستانه که از ۱۵ تیرماه سال جاری آغاز شد، امدادگران هلال احمر استان تهران با انجام ۲۲۵ عملیات امدادی موفق شدند به بیش از ۱۱۰۰ نفر از هموطنان و مسافران تابستانی که در طول محورهای مواصلاتی یا مناطق کوهستاتی دچار حادثه شدند خدمات امدادی و فوریتی ارائه کنند.

مرادی پور در ادامه افزود: با توجه به اینکه قریب به ۵۰ درصد از این عملیات‌ها و خدمات امدادی ارائه شده، در حوادث ترافیکی و جاده ای انجام شده است، امدادگران و نجاتگران این جمعیت از مجموع ۲۰۸ نفر مصدوم در کل عملیات‌ها، تعداد ۱۵۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و سایر مصدومان نیز از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال احمر استان تهران بهره مند شدند.

وی با اشاره اشاره به کاهش ۲٫۶ درصدی عملیات‌های امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال قبل، به افزایش ۲۰ درصدی همکاری هلال احمر استان با اورژانس تهران در انتقال مصدومان حوادث به مراکز درمانی اشاره کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان از هموطنان درخواست کرد تا در ادامه سفرهای تابستانه خود با رعایت کامل نکات ایمنی و جلوگیری از رانندگی در وضعیت خواب آلودگی، فصل تابستان خوبی را همراه با سلامتی کامل، برای خود و خانواده شان رقم بزنند و در صورت برخورد با سانحه یا حادثه ای، فوراً با شماره ۱۱۲ مرکز هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران تماس حاصل کنند تا این نیروها بسته به نیازشان وارد عمل شده و به عملیات بپردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198001

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر