2

وزیر‌دادگستری: مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند

  • کد خبر : 198172
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

وی با بیان اینکه مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند و به آنها کلک بزنند، تصریح کرد: دولتی‌ها، کارمندان، اداری‌ها و مدیران باید پاک‌دست و خدمتگزار مردم باشند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان، با بیان اینکه منافقین کوردل با انقلاب و فرهنگ، سرمایه‌های مردم و نهضت بزرگ ما درافتادند و بزرگترین خیانت‌ها را در حق مردم روا داشتند، اظهار کرد: شهادت هزاران نفر از بهترین‌های این کشور بخشی از خیانت‌ها و ظلم‌های منافقین است.

وی با بیان اینکه اغلب بمبباران‌ها و جاسوسی‌ها توسط منافقین کوردل انجام می‌شد، افزود: اگر بنا باشد خیانت‌های این قوم روسیاه را بشماریم بسیار طولانی خواهد بود.

وزیردادگستری علت مشکلات اخیر کشور و بحث‌های هسته‌ای را منافقین عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از جاسوسی و دروغ‌پردازی منافقین استفاده کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین پیوسته در حال خیانت و خباثت علیه ملت ایران هستند، عنوان کرد: دشمنان ما مترصد نابودی و لطمه زدن به نظام، فرهنگ و استقلال کشور هستند.

وی با بیان اینکه کینه‌توزی دشمن پایان ندارد و همچنان ادامه خواهدداشت، گفت: داعشی‌ها نیز اکنون کارهای ۳۵ سال منافقین را پیش گرفته‌اند.

انقلاب در مسیر صحیح خود باقیمانده است

وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ما بر آرمان‌های خود استوار مانده است و انقلاب هنوز در مسیر صحیح خود حرکت می‌کند، تصریح کرد: انقلاب هنوز شعارهای خود را فراموش نکرده است و مردم مسیر امام(ره) و شهدا را از دست نداده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه دشمن امروز ما همان دشمن ۴۰ سال قبل است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد از ملت ما انتقام بگیرد چرا که مردم ما استوار به راه خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بینند ما استوار به راه خود ادامه می‌دهیم برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند چرا که اگر آنان ببیند ما ضعیف و غرق در مشکلات هستیم، برای نابودی ما هزینه‌ای نخواهند کرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بیشترین طراحی‌ها توسط ابرقدرت‌ها و دشمنان علیه ملت ما به کار می‌رود، افزود: این همه هزینه و برنامه‌ریزی نشان‌دهنده این است که مردم ما با اقتدار به حرکت انقلابی خود ادامه داده‌اند و آنان نیز برای نابودی ما نقشه می‌کشند.

انقلاب ما تعیین‌کننده و نقش‌آفرین است

پورمحمدی با بیان اینکه هرکسی که قدرت دارد می‌تواند نقش‌آفرین باشد، اظهار کرد: دشمنان با ملت و رهبری ما دشمنی دارند چرا که انقلاب ما تعیین‌کننده، تاثیرگذار و نقش‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اعلام کرده که شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران ایجاد کرده است، گفت: ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم‌ها تسلیم نشد و سرافراز ایستاد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مقاومت مردم باعث تسلیم دشمن و دست برداشتن آنها از ادعاهای گذشته شد، افزود: دشمنان به دنبال آزار امنیتی ملت ایران هستند.

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین در سال‌های ۵۹ و ۶۱ تا ۶۴ کشور را به آتش کشیدند، تاکیدکرد: آنان به دنبال از بین بردن آرامش کشور هستند.

وی با بیان اینکه دشمن نتوانسته به کشور ما آسیب بزند و از این به بعد هم نخواهد توانست، عنوان کرد: ملت ما ملتی است که در اوج تحریم‌ها  ایستادگی کرد و تسلیم نشد.

وزیر دادگستری تصریح کرد: در دو سال اخیر که قیمت نفت به یک سوم کاهش یافت، تمامی کشورهای صادرکننده نفت با تورم بالا مواجه شدند.

پورمحمدی بابیان اینکه اقتصاد کشورهای عربی و عربستان به منهای ۲٫۷ درصد رسید، عنوان کرد: کشور ما در سال گذشته ۱٫۱ درصد رشد اقتصادی داشته است.

وی با بیان اینکه تراز تجاری ما ۹۶۰ میلیون مثبت شد، افزود: تورم نیز ۱٫۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دشمنان باید پای امضا و عهدخود بایستند، ادامه داد: ما بدجنسی و بدعهدی دشمنان را قبول خواهیم کرد.

پورمحمدی علت آمدن دشمن به پای میز مذاکره را مقاومت ملت ایران دانست و گفت: کشور ما با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها در مقابل دشمن سرتسلیم فرود نیاورد و دشمن نیز از همین موضوع هراس دارد.

سرمایه کشور وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی است

وی وجود امنیت در کشور را یکی از مسائل مهم تلقی کرد و ادامه داد: سرمایه اصلی کشور وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی است که در کشور وجود داد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه انتقاد منصفانه باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم انتقاد کنیم، انتقاد ما باید بجا و دلسوزانه باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت چراکه ما از انقلاب و رهبری خود دست نخواهیم کشید، گفت: تنها راه حل موفقیت و پیروزی ما مقاومت است.

وی بابیان اینکه ما نباید حتی یک قدم عقب بکشیم، ادامه داد: تلاش کردن و ایستادن تنها راه  موفقیت و پیروزی ما است.

وزیردادگستری در ادامه به حقوق‌هایی غیرمتعارف اشاره کرد و گفت: فسادهای مربوط به حقوق‌های نجومی حجمی ندارند اما مردم را آزار داد.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند و به آنها کلک بزنند، تصریح کرد: دولتی‌ها، کارمندان، اداری‌ها و مدیران باید پاک‌دست و خدمتگزار مردم باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198172

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر