1

اگر استقلالی ها پیشنهاد منطقی برای بازیکن ما بدهند استقبال می کنیم

  • کد خبر : 198234
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

مدیرعامل سپاهان گفت: «مشکلی بابت حضور عقیلی در سپاهان وجود ندارد اما باید ابتدا تکلیف مطالبات طبق خواسته وی مشخص شود.»

اصغر باقریان اگر استقلالی ها پیشنهاد منطقی برای بازیکن ما بدهند استقبال می کنیم

اصغر باقریان در خصوص آخرین وضعیت سپاهان اظهار داشت: «شرایط سپاهان خوب است. در این تعطیلات تمرینات به صورت منظم در حال پیگیری است. سپاهان کم کم شکل واقعی خود را می گیرد. ما در ابتدای فصل تغییر و تحول زیاد داشتیم و نیاز به هماهنگی داریم تا به شرایط ایده آل برسیم.»

وی درباره آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی تصریح کرد: «درباره این بازیکن اتفاق تازه ای نیفتاده است. او بی انضباطی کرده و خودش از تمرینات رفته است. ما به وی ابلاغ کردیم که در تمرینات حاضر شود. اخطارهای قانونی را هم به او داده بودیم. ما درباره پادوانی به فیفا نامه زدیم و حالا او دو راه دارد. یا با ما برای جدایی مذاکره کند یا از یک مرجع رسمی فسخ قرارداد بگیرد.»

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه استقلالی ها خواهان حضور این بازیکن در تیم شان هستند ادامه داد: «اگر پیشنهاد منطقی به ما ارائه شود استقبال می کنیم. هر تیمی که این بازیکن را می خواهد اگر مذاکره کند و شرایط مهیا باشد، مشکلی برای جدایی نداریم.»

باقریان در رابطه با آخرین وضعیت هادی عقیلی خاطرنشان کرد: «او به ما پیشنهاد رسمی داد که حاضر است قرارداد سفید ببندد. با وی جلسه برگزار کردیم. قراردادش هم آماده بود اما در جلسه خواست تکلیف مطالبات فصول گذشته هم مشخص شود که آن منوط به برگزاری جلسه هیات مدیره است. مشکلی بابت حضور وی در سپاهان وجود ندارد اما باید ابتدا تکلیف مطالبات طبق خواسته عقیلی مشخص شود.»

وی در خصوص آخرین وضعیت قائدی فر تصریح کرد: «ما از این بازیکن خواسته ایم یا با ما فسخ کند یا باشگاه جدید خود را معرفی کند.»

باقریان در پایان در خصوص اینکه آیا باشگاه دیناموزاگرب پول رضایت نامه علی کریمی را پرداخت کرده است یا خیر، گفت: «بله. مشکلی از این بابت وجود ندارد و کریمی می تواند بدون مشکل برای تیم جدیدش به میدان برود.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر