1

مدیران سرخ، پرسپولیس را به زیر می کشند؟

  • کد خبر : 198494
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

از اینکه می بینند پرسپولیس به راحتی فردی را که تیم را سرکار گذاشته و به خارج از کشور رفته برمی گرداند دلخور شده اند و این را به اطلاع مسوولان تیم نیز رساندند.

بانک ورزش – بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس موافقان و مخالفان زیادی داشت. برخی معتقد بودند برگشت این بازیکن به تیم سبب بازیکن سالاری خواهد شد و مدیران تیم نباید او را به برانکو تحمیل کنند اما عده ای نیز موافق حضور او بودند و می گفتند رامین چندین بار عذرخواهی کرده و با این شرایط نمی تواند ادعایی داشته باشد که او را برگردانده اند.

پیش تر در خصوص چگونگی برگشت این بازیکن به تیم و فشارهایی فردی از بیرون باشگاه به هیات مدیره نوشتیم و در نهایت نیز خبر بانک ورزش درست درآمد و این بازیکن به پرسپولیس برگشت. حالا باید دید برانکو به حرف خود عمل خواهد کرد و این بازیکن را برای چند هفته هم که شده سکونشین خواهد کرد یا مانند قبل مقابل برخی از کارهای مدیران این تیم کوتاه می آید و نشان می دهد برخلاف کی روش، به هیچ عنوان روحیه مخالفت آن هم با مدیران را ندارد.

البته برانکو تنها مخالف برگشت رامین رضاییان نبود و بازیکنان زیادی هم از برگشت این ستاره به تیم شان ناراحتند. آنهایی که برای تیم از جان و دل مایه گذاشته اند از اینکه می بینند پرسپولیس به راحتی فردی را که تیم را سرکار گذاشته و به خارج از کشور رفته برمی گرداند دلخور شده اند و این را به اطلاع مسوولان تیم نیز رساندند.

مدیران پرسپولیس که خودسرانه این بازیکن را به تیم برگرداندند حالا باید برای بر هم نخوردن جو تیم با این عده از بازیکنان نیز صحبت و آنها را ملزم به قبول این شرایط کنند.  باید منتظر ماند و دید همین حرکت در ظاهر ساده می تواند به تیم خوب برانکو لطمه بزند و نشان دهد مدیران ایرانی قادر هستند تیمی را که رفته رفته به اوج قدرت می رسد را به زیر بکشند یا خیر.

ناگفته نماند چند چهره نامدار پرسپولیس هم از موافقان بازگشت رامین هستند و حسابی از دوست شان در فضای مجازی حمایت کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198494

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر