1

بحران سیاه؛ بی پولی در اردوی بی نام های مشهدی

  • کد خبر : 198502
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

سیاه جامگان به شدت با مشکل بی پولی روبرو شده و مشخص نیست تکلیف این تیم به کجا می انجامد.

 

به گزارش کاپ، در حالی که خیلی ها در این روزها به نام بعدی تیم سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر فکر می کنند اما دغدغه اصلی مدیران این باشگاه، اسم جدید تیمشان نیست بلکه مساله اصلی بحران مالی است که گریبانشان را گرفته و امکان دارد ماجرا را به جاهای باریک بکشاند.

“من تا آخر هفته فقط می توانم با این شرایط کنار تیم باشم و اوضاع را کنترل کنم.” این جمله فرهاد کاظمی خطاب به مدیران باشگاه، عمق این بحران را نشان می دهد. کاظمی فصل پیش هم یک بار حتی قهر کرد و از مشهد به تهران رفت و هر طوری بود او را برگرداندند اما این بار گویا صحبت های او جدی تر است و اگر قهر کند؛ شاید به این راحتی ها راضی به بازگشت نشود.

بازیکنان از ابتدای فصل پولی نگرفته اند. چک رضا نورمحمدی و چند بازیکن دیگر برگشت خورد و باعث شد آنها در تمرین حاضر نشوند. باشگاه، نورمحمدی و سیف اللهی را کنار گذاشت تا نشان دهد رابطه بین باشگاه و بازیکنان چندان جالب نیست و دو طرف برای یکدیگر شمشیر را از رو بسته اند.

بازیکنان از شرایط به وجود آمده راضی نیستند و اگر تاکنون اعتصاب نکرده اند فقط به خاطر فرهاد کاظمی بوده است و اعلام کرده اند نمی خواهیم رو در روی فرهاد کاظمی قرار بگیریم. با این حال فردا جلسه مهمی بین مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان برگزار می شود و قرار است به صورت شفاف درباره همه مسائل صحبت شود.

سیاه جامگان در ۴ هفته نخست نشان داد می تواند خیلی بهتر از فصل گذشته کار کند و حداقل بتواند بدون دغدغه خاصی در لیگ برتر بماند اما با این شرایط و وضعیت، شاید آنها از الان به یکی از مدعیان جدی سقوط تبدیل شده اند..

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر