1

افزایش ۳۶ درصدی تیراژ تولید در ایران خودرو

  • کد خبر : 198585
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با تولید ۵۷ هزار و ۸۷۹ دستگاه انواع خودروهای سواری و وانت در مرداد ماه سال جاری بیشترین تیراژ تولید ماهیانه از ابتدای سال ۹۴ را به ثبت برساند.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، ایران خودرو در مردادماه امسال توانسته تیراژ تولید خود را به میزان ۳۶ درصد نسبت به مرداد سال گذشته افزایش دهد. تولید مرداد ماه سال گذشته ۴۲ هزار و ۴۴۹ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.

 

بر مبنای این گزارش، آمار تولید تجمعی ایران خودرو در پنج ماه نخست امسال، حکایت از افزایش تولید به میزان ۱۱ هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. این شرکت توانسته از ابتدای سال ۹۵ تا پایان مردادماه ۲۴۴ هزار و ۲۶۵ دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کند.

 

در این میان با توجه به تقاضای بازار تولید محصولات تندر۹۰، ۴۰۵، آریسان و ۲۰۶ به ترتیب به میزان ۹۱، ۲۵ ،۱۴ و۱۱ در صد افزایش داشته است.

 

این گزارش می افزاید، ایران خودرو در تولید خودرو دو گانه سوز نیز در این مدت به شکل مطلوبی عمل کرده و موفق شده تیراژ تولید دو گانه سوزها را در پنج ماه ابتدای سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۱ درصد افزایش دهد. تا پایان مرداد ماه ۵۱ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو دو گانه سوز تولید و به بازار عرضه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198585

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر