4

طلاق دراستان فارس از ازدواج پیشی گرفت

  • کد خبر : 198712
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت : بررسی آمارهای ۵ماهه سالجاری ثبت ازدواج و طلاق نشانگر این هست که این دو مقوله طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل بترتیب رشد ۱۳و ۲دهم درصدی و ۱۶و ۹دهم رصدی داشته است .

 

به گزارش ایرنا ، علیرضا انصاری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بررسی آمارهای موجود ثبتی در پنج ماهه گذشته نشان می دهد که تعداد ۲۹هزار ۴۰۶ازدواج در فارس صورت گرفته که نظر به ۱۸هزار و ۲۵مورد ثبتی سال گذشته افزایش ۱۳و ۲دهم درصدی را شاهدیم .
وی ادامه داد : همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون در مجموع چهار هزار و ۵۴رویداد طلاق در استان به ثبت رسیده که متاسفانه نسبت به مدت مشابه با سال قبل شاهد رشد ۱۶و ۲دهم درصدی در این مقوله هستیم .
انصاری با بیان این مطلب که علت بخشی از این افزایش آمار طلاق را باید در متمرکز شدن ثبت طلاق ها جستجو کرد اظهار داشت : در استان فارس از هر ۵مورد ازدواج یک طلاق به ثبت می رسد و این در حالی است که در شیراز از هر سه و ۶دهم ازدواج یکی منجر به طلاق می گردد که بر این اساس رتبه فارس در ثبت طلاق در کشور طی سال گذشته ۲۴و در ازدواج ۱۹بوده است .
وی این را نیز هم اضافه کرد که براساس آمارهای ارائه شده میانگین کشوری طلاق چهار و ۲دهم و در فارس ۵و چهار دهم درصد می باشد و از این حیث فارس رتبه ۱۱کشوری را به خود اختصاص داده است .
انصاری در بخشی از سخنان خود به صدور کارت ملی هوشمند در استان فارس اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۸۷هزار کارت ملی هوشمند در این استان صادر شده و این در حالی است که سهمیه فارس براساس میزان تعیین شده کشوری ۴۵۰هزار کارت بوده است .
وی با اشاره به اینکه روزانه در استان فارس ۵۰۰نفر متقاضی دریافت کارت هوشمند می باشند اظهار داشت : ولی در سالجاری میزان سهمیه استان فارس برای صدور کارت هوشمند هفت هزار و ۲۰۰فقره می باشد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر