0

بازیکنانی که کی‌روش را وادار به مصرف دارو کردند

  • کد خبر : 198734
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

سرمربی پرتغالی تیم‌ملی به نظر می‌رسد برخلاف سال گذشته این‌بار از کیفیت بازیکنانش راضی است.

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با قطر اعلام کرد که انتخاب ترکیب تیم‌ملی آنقدر برایش سخت بوده که ناچار به مصرف دارو شده است. او با این شکل از صحبت کردن به نوعی رضایت خود از کیفیت بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی را نشان داده است. اگر کی‌روش در سال‌های گذشته اعلام می‌کرد که بازیکنان در لیگ ایران آماده حضور در بازی‌های پرفشار تیم‌ملی نمی‌شوند حالا خودش هم اقرار می‌کند که بازیکنان فعلی این تیم از نظر کیفیت در حدی هستند که حتی انتخاب ترکیب ۱۱ نفره را هم برای او سخت می‌کند. تیم‌ملی در حال حاضر چه در پست‌های تدافعی و چه در نقاط تهاجمی زمین بازیکنان با کیفیتی دارد که هر کدام می‌توانند ستاره‌های فوتبال ایران و حتی آسیا باشند. همین موضوع باعث شده که حالا کی‌روش با خیالی راحت پای به بازی فردای تیم‌ملی برابر قطر و البته حضور در جام‌جهانی بگذارد.
کی‌روش به خوبی می‌داند که با بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد، می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و البته هر بازیکنی که فردا در زمین به میدان برود می‌تواند خواسته‌های سرمربی پرتغالی تیم‌ملی را به خوبی اجرا کند.
فراموش نکنید که به جز ۲۵ بازیکنی که هم اکنون در اردوی تیم‌ملی حضور دارند، بازیکنان با کیفیتی مثل سروش رفیعی، رشید مظاهری، کمال کامیابی‌نیا و رحیم زهیوی از این لیست خط خورده‌اند که هر کدام از آنها ستاره‌های لیگ در پست‌های خود هستند.
در بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی محمد انصاری و سعید آقایی بازیکنانی هستند که سابقه بازی ملی ندارند و آنها در کنار بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، محمدرضا اخباری، سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی جزو بازیکنان کم تجربه محسوب می‌شوند اما کیفیت آنها آنقدر بالا هست که کی‌روش را مجاب کند برای اولین‌بازی این تیم در انتخابی جام‌جهانی آنها را دعوت کند.
در حال حاضر کیفیت بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی آنقدر بالا و در یک سطح است که به نظر می‌رسد حرف کی‌روش برای مشکلی که او برای انتخاب ترکیب اصلی دارد، کاملا درست به نظر می‌رسد.
اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌ملی برای بازی فردا مقابل قطر به همراه تعداد بازی‌های ملی آنها به شرح زیر است:
دروازه بان
علیرضا بیرانوند(۵ بازی) ، محمدرضا اخباری(۱ بازی)، علیرضا حقیقی (۲۳ بازی)
مدافعان
سید جلال حسینی(۱۰۳ بازی)، پژمان منتظری(۳۷ بازی)، مرتضی پورعلی گنجی(۱۲ بازی)، احسان حاج صفی(۷۷ بازی)، رامین رضاییان(۱۰ بازی)، وریا غفوری (۱۳ بازی)، سعید آقایی (بدون بازی)، محمد انصاری(بدون بازی ملی)، میلاد محمدی (۴ بازی)

 

هافبک ها
آندرانیک تیموریان(۹۷ بازی)، داریوش شجاعیان(۳ بازی)، امید ابراهیمی(۱۸ بازی)، اشکان دژاگه(۳۴ بازی)، مهدی ترابی(۱۰ بازی)، وحید امیری(۱۵ بای) ،مسعود شجاعی(۶۵ )، علیرضا جهانبخش (۲۱ بازی)، سعید عزت اللهی( ۸ بازی)

 

مهاجمان
مهدی طارمی(۱۱ بازی)، کریم انصاری‌فرد(۵۱ بازی) سردار آزمون(۱۸ بازی)، رضا قوچان نژاد(۲۸ بازی)

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198734

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر