2

شفیعی:الان به جدول نگاه نمی کنیم

  • کد خبر : 198746
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

ما کارمان را خیلی دیر شروع کردیم و بازیکنان کلیدی زیادی هم از در ابتدای فصل از تیم جدا شدند و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید که تعداد شان کم نیست زمان می برد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: گل اول بازی فرداشب برای تیم ایران خیلی مهم است.

بهرام شفیعی در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: در برابر تیم راه آهن دو چهره متفاوت داشتیم. نیمه اول را خوب نبودیم اما در نیمه دوم با دست زدن به یک کار ریسکی، بر قدرت تهاجمی مان اضافه کردیم و توانستیم بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشیم و اگر بدشانس نبودیم، قطعا برنده آن بازی می شدیم.

وی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل تیم صدر نشین اکسین نیز گفت: اکسین تیم خوبی است. اما ما الان به جدول نگاه نمی کنیم و برای رسیدن به پیروزی در این بازی برنامه خواهیم داشت.

مربی تیم فجر سپاسی در خصوص جایگاه این تیم در جدول رده بندی نیز گفت: جایگاه ما در حال حاضر مناسب نیست  اما قطع به یقین این جایگاه تغییر خواهد کرد. ما کارمان را خیلی دیر شروع کردیم و بازیکنان کلیدی زیادی هم از در ابتدای فصل از تیم جدا شدند و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید که تعداد شان کم نیست زمان می برد. اما تیم فجر روز به روز بهتر خواهد شد. اما به نظر من مشکلات بزرگ تیم فجر خارج از زمین است. ما با حداقل امکانات مالی و لجستیک کار می کنیم.

شفیعی در خصوص بازی فردای تیم ملی مقابل قطر هم گفت: همیشه بازی های اول خیلی سخت و حساس است. تیمی که با نام قطر بازی می کند در واقع یک تیم چند ملیتی است و از بازیکنان توانمند خوبی بهره می برد. به نظر من گل اول بازی فرداشب برای تیم ایران خیلی مهم است. هرچقدر زودتر به گل برسیم فشار روحی بازی اول زودتر از روی ما برداشته می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر