1

رئیس شورای شهر قم ابقا شد

  • کد خبر : 198760
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

ولی‌الله بیاتی درحالی در جایگاه ریاست شورای اسلامی شهر قم ابقا شد که برخی از اعضا نسبت به نداشتن سمت در کمیسیون‌های این شورا گلایه کردند.

افق نیوز/ ولی‌الله بیاتی درحالی در جایگاه ریاست شورای اسلامی شهر قم ابقا شد که برخی از اعضا نسبت به نداشتن سمت در کمیسیون‌های این شورا گلایه کردند.

به گزارش فارس از قم، انتخابات داخلی سال آخر دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم به منظور تعیین اعضای هیأت رئیسه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی عصر امروز در سالن شهید باکری ساختمان اداری این شورا برگزار شد.

در این نشست فقط الهام ارجمند برای رقابت با ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم کاندیدا شد که در این رقابت پنج رأی سفید، ۱۴ رأی به نام بیاتی و دو رأی به نام ارجمند به ثبت رسید و همچنین ارجمند در ادامه این انتخابات برای نایب رئیسی شورا با حسن بختیاری رقابت کرد که در این رقابت اعضای شورا ۱۴ رأی به بختیاری و پنج رأی سفید را ارائه دادند که این آمار رأی نداشتن ارجمند در شورای اسلامی را نشان داد.

همچنین عباس ذاکریان تنها کاندیدای سخنگویی شورای اسلامی شهر قم بود که با ۱۵رأی مثبت اعضای شورا توانست به عنوان سخنگو انتخاب شود.

طوبی حجازی و مصطفی سعادت‌طلب برای مسؤولیت منشی هیأت رئیسه شورا کاندیدا شدند که سعادت با اختلاف یک رأی جایگاه منشی نخست و طوبی حجازی جایگاه منشی دوم را به خود اختصاص داد.

در ادامه این نشست ۱۰ کاندیدا برای کمیسیون امور زیربنایی با یکدیگر رقابت کردند که در میان آنها مصطفی سعادت‌طلب با ۱۵ رای به عنوان رئیس کمیسیون و رعیت‌پور، عابدینی‌پور، مسگری، بیاتی، شایسته‌نیک و حجت‌الاسلام آتش‌زر به عنوان دیگر اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم ملکی، رستمی، قراچورلو، محمدی، رعیت‌پور، فاکر، ذاکریان، حجت‌الاسلام آتش‌زر، ملایی، بختیاری، عابدینی‌پور و ارجمند کاندیدا شدند که در میان آنها رعیت‌پور ۱۵رأی و بختیاری ۱۴ رأی را به خود اختصاص داده که به ترتیب جایگاه رئیس و نایب رئیسی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم را کسب کردند و حجت‌الاسلام آتش‌زر، قرچولو، ذاکریان، ملایی و عابدینی‌پور به عنوان دیگر اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

بر اساس انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر قم مسگری، کمال‌زاده، بیاتی، محمدی، سعادت‌طلب، مقیمی اعضای جدید کمیسیون حقوقی و نظارت این شورا را با ریاست احمدی تشکیل می‌دهند.

در کمیسیون خدمات شهری حجازی به عنوان رئیس و بختیاری، ذاکریان، رستمی، کمال‌زاده، ملکی و قراچورلو به عنوان عضو این کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم با آرای خود حجازی را به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام روحانی، شایسته، احمدی، مقیمی، محمدی و ملایی را به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا انتخاب کردند.

در این نشست؛ ولی‌الله رئیس شورای اسلامی شهر قم از برگزاری ۵۳ جلسه کمیسیون تلفیق در ۱۰۸ ساعت کاری و ۳۲۵ جلسه کمیسیون‌های پنج‌گانه با ۶۵۳ ساعت کاری یاد کرد و افزود: ۴۰۴ مورد از مصوبات به فرمانداری و ۱۹ مورد به شورای حل اختلاف ارسال شده است که فقط چهار مورد از این آمار رد یا اصلاح شده است.

لازم به ذکر است برخی از اعضای شورای اسلامی نسبت به روند برگزاری انتخاب و نداشتن سمت در کمیسیون‌های تخصصی گلایه داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198760

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر