2

برگزاری دادگاه شکایت مهدی هاشمی از مدیرمسئول ۹دی

  • کد خبر : 199423
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: امروز دادگاه شکایت مهدی هاشمی از حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به شکایت موکلش از مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی اظهار داشت: امروز دادگاه شکایت موکلم از حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود.

وی افزود: با وجود اینکه پرونده در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود، بنده وکالت مهدی هاشمی را در این پرونده بر عهده دارم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی بیان داشت: ما ابتدا شکایت خود را از مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردیم که این دادسرا عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده را صادر و آن را به دادسرای ویژه روحانیت ارسال کرد.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: در دادسرای ویژه روحانیت برای پرونده کیفر خواست صادر شد و امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده برگزار می شود.

گفتنی است، این دادگاه درباره مطالبی است که چهار سال پیش در شماره ۷۱ هفته نامه ۹ دی منتشر شده است. ۹دی در شماره مذکور در گزارشی با عنوان «هاشمی بازگشت به کدام گذشته را وعده میدهد» بخشی از سوابق عملکرد مهدی هاشمی را به صورت مستند بیان و نقدکرده بود.
همچنین در همان شماره، ۹دی گزارشی با عنوان «هاشمی پازل دشمن را تکمیل می کند؟» منتشر و در آن مستنداتی ارائه داده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر