3

مدیرعامل بازداشت شده بانک دی منصوب دولت یازدهم است

  • کد خبر : 199438
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سابق اظهار داشت: مدیر عامل بازداشت شده بانک دی، مدیرعامل منصوب در دولت یازدهم است و تخلفاتی که منجر به بازداشت ایشان شده ربطی به تحقیق و تفحص از بنیاد در دوره مدیریتی اینجانب در بنیاد ندارد. وی افزود: در صورتی‌که مسئول محترم تحقیق و […]

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بازداشت شده بانک دی منصوب دولت یازدهم است

مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سابق اظهار داشت: مدیر عامل بازداشت شده بانک دی، مدیرعامل منصوب در دولت یازدهم است و تخلفاتی که منجر به بازداشت ایشان شده ربطی به تحقیق و تفحص از بنیاد در دوره مدیریتی اینجانب در بنیاد ندارد.

وی افزود: در صورتی‌که مسئول محترم تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته در بانک دی و موسسات اقتصادی بنیاد شفاف سازی لازم را انجام ندهد، اینجانب مجبور خواهم شد علی‌رغم میل باطنی خودم در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته اطلاع رسانی لازم را انجام دهم.

فارس/زریبافان در پایان تصریح کرد:اینجانب از همه رسانه‌هایی که با سوء استفاده از مصاحبه‌های مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و بصورت ناجوانمردانه اینجانب و بنیاد شهید و امور ایثارگران را تخریب کرده‌اند به مراجع قضایی شکایت کرده‌ام و تا آخر برای اعاده حیثیت خودم و همکارانم خواهم ایستاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر