1

هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته استان مرکزی افتتاح شد

  • کد خبر : 199539
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات وصنایع وابسته استان مرکزی با حضور مهندس فیلی معاون استاندار ، حاجی پور رئیس سازمان صنعت و معدن استان و جمعی ازمسئولان استانی و حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.

به گزارش سایپا نیوز، در حاشیه بازدید مسئولان استانی از غرفه سایپا، حاجی پور رئیس سازمان صنعت و معدن استان مرکزی با اعلام حمایت مسئولان استانی از خودروسازان داخلی گفت: مسئولان استانی با برگزاری این نمایشگاه ها می توانند از صنعت خودرو درکشورحمایت کنند.

وی گفت: حضور پررنگ سایپا در این نمایشگاه برای ما بسیار خوش حال کننده است و امیدوارم مسئولان استانی بتوانند ازاین ظرفیت برای استان استفاده کنند.

حاجی پور ایجاد انگیزه برای تولید کنندگان را بزرگترین عامل در رشد تولیدات داخلی کشور دانست و افزود: باید از تولید کنندگان خودرو و قطعات حمایت کنیم و مانع از ورود بی رویه قطعات و خودروهای وارداتی در کشور شویم چرا که با ورود قطعات از سایر کشورها قطعه سازان کشور دچار مشکل خواهند شد.

وی گفت: سایپا می تواند به عنوان بزرگترین تولیدکننده خوردو درکشور با تمهیداتی که درتولیدات خود درنظر می گیرد درجهت جلوگیری از آلودگی دراستان نفش به سزایی را ایفا کند.

گفننی است شرکت های پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، سایپا یدک، رینگ سایپا ، فنر سازی زر، پلاسکو کار و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود، گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه حضوردارند وگروه خودرو سازی سایپا خودروهای سراتو، آریو تاکسی، سایپا ۱۵۱، ساینا، H230،H220 ، چانگان CS35، برلیانس H320، برلیانس H330، ون هایس، ریچ، ساندرو، ساندرو کراس، پادرا و دورکا را در معرض دید بازیدید کنندگان قرار دادند.

شایان ذکر است؛ هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی اراک با حضور برجسته ترین خودروسازان و قطعه سازان کشور از   ۱۶ تا ۱۹ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر