0

علم‌الهدی: یک آقایی که از انقلاب خسته شده می‌گوید با عربستان بسازید

  • کد خبر : 199691
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته گفت: یک عده آدم‌های استحاله شده در راه امام درباره این همه جنایت بگویند ما تا با سعودی رابطه برقرار نکنیم، مشکلات منطقه مان حل نمی‌شود، شما می‌دانید سعودی الان چه کسی است؟

در ادامه گزیده اظهارات علم الهدی را به نقل از سایت شخصی او می‌خوانید:

  • آل سعود، سرزمین دل دادگی مسلمانان را به مرکز اجرای نقشه‌های آمریکا و صهیونیسم تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: الان دیگر تصویر منا، تصویر سرزمین مناجات، سرزمین عشق به حق و سرزمین دل دادگی نیست، در دل‌ها تصویر یک جای ناامن، نقطه آدم کشی، مرکز اجرای همه منویان و نقشه‌های شوم و جائرانه مزدوری در برابر آمریکا، اسرائیل و صهیونیست است، چه کردند این آل سعود ملعون و چطور نباید قضیه پیگیری شود؟
  •  یک عده آدم‌های استحاله شده در راه امام درباره این همه جنایت بگویند ما تا با سعودی رابطه برقرار نکنیم، مشکلات منطقه مان حل نمی‌شود، شما می‌دانید سعودی الان چه کسی است؟ سعودی آدم کش، سعودی بچه کش، سعودی که نسل‌ها را زیر باران بمب در یمن می‌گیرد و سعودی که هفت هزار مظلوم نفس‌کش از این ملت دل داده ولایت اهل بیت را در یک توطئه نابهنگام یا در یک سوء‌مدیریت شیطانی خائنانه این‌ها را نابود کرد و نفس‌هایشان را قطع کرد، ما با یک همچین سعودی بیاییم رابطه برقرار کنیم؟
  • ذلت از این بالاتر میشود که به‌طرف چنین دشمن ناپاک معاند قسم‌خورده‌ای که دستش به عزیزان ما خون‌آلود است، شناگر دریای خون بچه های معصوم هست، با این رابطه برقرار کنیم؟چطور شد که این ها یادشان رفته آمریکا شیطان بزرگ است؟ شاید یادشان نرفته، استحاله فکری پیداکرده اند، کسانی که دنبال امام بوده‌اند نه تنها امام را فراموش کرده‌اند بلکه رفته‌اند  آن‌طرف در مقابل امام ایستاده‌اند.
  • یادشان رفته آمریکا شیطان بزرگ است، یادشان رفته سعودی یک مزدور ناپاک در منطقه برای صهیونیست و برای آمریکاست و بعد می‌گویند تا رابطه‌مان را با سعودی درست نکنیم، مشکل ما در منطقه حل نمی‌شود، کدام مشکل ما در منطقه می‌خواهد با سعودی که این همه مشکلات و آدم کشی ها در منطقه ایجاد کرده است، حل شود؟
  • با آدم کشی هایی که به وسیله جلادان و مزدوران جلاد داعشش در عراق و سوریه راه انداخته، با آدم کشی ها و قتل عام‌هایی که به عنوان یک حرکت شیطانی مقابل جریان مقاومت در منطقه قرار داده است که در رأس مقاومت، نظام جمهوری اسلامی ایران است، آنوقت ما بیاییم با یک همچین موجود نابکاری که در رذالت و خباثت نه امروز روی کره زمین بی نظیر است، در تاریخ کم نظیر است. «تکبیر»
  •  در امسال، در همین حجی که ما در آن هستیم، عربستان سعودی آمده طبق قراردادی که با یک شرکت اسرائیلی بسته است، امنیت حج را به دست اسرائیل داده، خبرگزاری قدس این را اعلام کرد، شرکت «جیفراس» که یک شرکت اسرائیلی است، مرکزش در لندن و شعبه هایش در کشور امارات، قطر و همه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است، آمده امنیت حج را به این شرکت اسرائیلی داده.
  • اول این ها منکر شدند و گفتند اینطور نیست، بعد از آن، چند روزنامه اسرائیلی، قرارداد کتبی عربستان با این شرکت اسرائیلی منتشر کردند؛ یعنی شما ببینید جنایت دارد به کجا می‌رسد که جان حاجی که رفته کعبه را عبادت کند، کعبه را زیارت کند، جان این را به دست یهود عنود جنود صهیونیستی که اعداء عدو او روی کره زمین است، چه می‌کنند این حکومت‌ها و جنایت آل سعود به کجا رسیده است؟
  •  می‌گویند شرکت جیفراس آمده دستبندهای الکترونیکی برای این حجاجی که تحت امنیتش است فراهم کرده، این دست بندها را به آنان ببندند و از طریق جی پی اس هر جا می‌روند شناسایی کنند و به مأمورین سعودی بگویند الان فلان فرد در کجاست که به این وسیله بیایند جاسوسی کنند، چهره‌هایی اگر در حج هستند که بر خلاف مطامع سعودی و آمریکا به بعضی از جریان ها و کشورهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی مرتبط هستند، شناسایی بشوند و آنان را نابود کنند.
  • یعنی یک منای سال گذشته را امسال این‌ها می‌خواهند با سازماندهی تجدید کنند، آمدند امنیت حجاج را به اسرائیل سپرده اند و یک عده افراد ناآگاه و کوتاه فکر، گوشه و کنار یا زمزمه می‌کنند از حج محروم شده، دست و پا می‌کنند خودشان را از یک کشوری به مکه برسانند و به خیال خودشان یک حجی انجام دهند و بیفتند درست در کام جاسوسان اسرائیلی که برای نابودسازی آنان دست و پا کرده اند.
  •  این که می‌گویند کشور رهبر می‌خواهد، حاکمیت ولایت، نظارت رهبر و مراقبت رهبر و ولی امر از امت چقدر مؤثر است و اگر ما امسال در حج می‌رفتیم با وضعیتی که داشتیم، این ها چه می‌کردند با ما؟ این ناپاکی و نابکاری به اینجا رسیده است و حج مقدس ما به این صورت درآمده و بعد یک آقای استحاله شده از راه امام که خط امام را فراموش کرده و از انقلاب خسته شده، به ما می‌گوید شما بروید با این عربستان بسازید تا مشکل ما در منطقه حل شود، این ها چه می‌گویند؟ این ها واقعاً درکشان کجاست؟
  • بر فکر و درک کسانی که می‌گویند مشکلات ما با آل سعود حل می‌شود، «مهر ختم» خورده است، ما از ایمان و انقلاب گذشتیم، درک سیاسی شماها کجاست؟ یعنی بر تمام فکر و مغز و درک این ها با این نوع راهنمایی های سیاسی و تحلیل های سیاسی یک مهر ختم خورده؛ ما خوشبختیم الحمدالله تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، راهمان را می‌شناسیم، مسیرمان را تشخیص می‌دهیم، جاده حرکتی مان مشخص است و بر مقابله و مقاومت ما در برابر استکبار و بر استکبارستیزی ما روز به روز افزوده می‌شود تا به‌جایی که ما به آن نقطه هدفی مان برسیم و جهان را برای ظهور و فرج مولایمان آماده کنیم.
  •  تمام مشکلات ما در منطقه بر اثر جنایت آل سعود است، این وضعیتی که برای شیعیان مظلوم بحرین به وجود آوردند، یک فقیه برجسته‌ای را تحت یک خطر تهدید می‌کنند و مرحبا به آن حماسه‌آفرینی‌ها و شهامت‌هایی که جوانان غیور بحرینی دارند انجام می‌دهند در این مراقبتی که از یک تنتنه ی فقاهت در سرزمین خودشان دارند اجرا و انجام می‌دهند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199691

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر