2

بی‌لیاقتی حکام عربستان در اداره حج کاملاً مشهود است/مثلث شوم “آل‌سعود، داعش و منافقین” به‌دنبال ایجاد نا‌آرامی در منطقه

  • کد خبر : 199770
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: عربستان، داعش و منافقین مثلث شوم منطقه هستند و این مثلث به‌دنبال ایجاد نا آرامی در منطقه با هدف تأمین منافع خود و حامیان برون‌مرزی دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

فریدون حسنوند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: عربستان، داعش و منافقین مثلث شوم منطقه هستند و این مثلث به‌دنبال ایجاد نا آرامی در منطقه با هدف تأمین منافع خود و حامیان برون‌مرزی دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: یکی از اهداف عربستان ایجاد تفرقه میان مسلمانان برای اجرای طرح‌های استکبار و حامیان آن‌ها و همچنین تأمین منافع دشمنان اسلام است.

وی افزود: به همین جهت، عربستان از هر اقدامی که به نوعی منافع آنان را در خطر بیندازد جلوگیری می‌کند و سعی بر عدم آشکار‌سازی آنان دارد و برنامه‌های گسترده‌ای در این جهت و با همکاری آنان، طراحی و به‌اجرا رسانده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال‌های گذشته، اخباری مبنی بر تأمین امنیت برگزاری مراسم حج توسط برخی شرکت‌های رژیم صهیونیستی اطلاع‌رسانی شده بود ولی امسال این حضور و نقش پر رنگ‌تر از گذشته بوده که همین مقوله بیش از گذشته این طرح و برنامه را معین و مشخص می‌کند.

وی گفت: ما باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید و توجه کردند، در یک قالب و قامت بین‌المللی به بررسی حقوقی و انسانی حادثه منا پرداخته و شهادت مسلمانان را بررسی و نقاط مبهم آن را آشکار کنیم.

حسنوند بیان کرد: یکی از ملزومات این امر، بررسی و تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حادثه منا و کشف جنبه‌های مختلف آن است که این موضوع باید جدی گرفته شده و نیازهای آن با پیگیری ما رفع شود.

وی افزود: حج امروز، توسط عربستان از مسیر صحیح خود خارج و حج ابراهیمی به یک حج آمریکایی تبدیل‌شده است که این مقوله‌، حرکت خطرناک بوده و در جهت منافع کشورهای مسلمان و ماهیت رحمانی و الهی حج نیست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در گذشته نیز ما شاهد بی‌کفایتی و اشکالات و ایرادات گسترده‌ای در برگزاری مراسم حج بودیم ولی در طول سال‌های اخیر این مقوله با ایرادات بیشتری مواجه و برای رفع آنان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید چاره‌جویی کرد.

وی گفت: ما باید بدانیم عربستان، داعش و منافقین مثلث شوم منطقه هستند و این مثلث به‌دنبال ایجاد نا آرامی در منطقه با هدف تأمین منافع خود و حامیان برون مرزی دشمنان اسلام و انقلاب است.

حسنوند عنوان کرد: امروز تغذیه فکری، مالی، سیاسی و تجهیزاتی تمام گروه‌های تروریستی در دنیا و به‌ویژه در کشورهای مظلوم و مسلمان یمن، سوریه، عراق، لبنان و کشورهای دیگر از عربستان و حاکمان آن و با محوریت و نقش استکبار است و به پشتوانه پول و ثروت آنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: امروز عربستان با پول و ثروت، سازمان‌های بین‌المللی را به سکوت وادار کرده و سعی بر عدم افشای واقعیت در منطقه دارد و این مقوله، بیش از گذشته لزوم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب را در باب حوادث منطقه‌ای و امور کشورهای مسلمان طرح و بیان می‌کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و راه و منطق امام راحل و مردم مقاوم و شهیدپرور خود، بیش از گذشته در مسیر تعالی اسلام و انقلاب قدم برداشته و گفتمان مقاومت را تقویت می‌کند.

منبع تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199770

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر