1

۴ کشته و ۴ مجروح نتیجه عجله و تجاوز به چپ سواری ۴۰۵

  • کد خبر : 200207
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

رئیس پلیس راه انتظامی استان همدان از کشته و مجروح شدن هشت نفر در نتیجه تصادف و تجاوز به چپ یک دستگاه سواری ۴۰۵ در برخورد با یک دستگاه پژو آردی خبر داد.

خبرگزاری فارس: 4 کشته و 4 مجروح نتیجه عجله و تجاوز به چپ سواری 405

رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: امروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳ محور رزن به دمق با یک دستگاه سواری پژو آردی برخورد کرد که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان ۴۰۵ در دم فوت و راننده پژو آردی نیز پس از اینکه خودرو در اثر شدت ضربه دچار حریق شده بود در آتش سوخت.

وی گفت: سرنشینان آن که از خودرو خارج شده بودند به همراه راننده و سرنشین پژو ۴۰۵ مصدوم و توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند که متاسفانه دو نفر از سرنشینان ۴۰۵ نیز حین انتقال به بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان علت این سانحه را تجاوز به چپ از سوی راننده سواری ۴۰۵ اعلام و تصریح کرد: تجاوز و انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز علت ۱۱ درصد از تصادفات فوتی و جرحی در پنج ماهه سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: تجاوز و انحراف به چپ در راه‌های دو طرفه مهمترین علل بروز حوادث خونبار جاده‌ای است زیرا در این حوادث دو وسیله نقلیه با شدت و سرعت زیاد به صورت رخ به رخ با هم برخورد می‌کنند که شانس زنده ماندن در این نوع تصادف بسیار کم است.

عزیزی در پایان سخنانش با بیان اینکه رانندگان باید در جاده‌های دو طرفه با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند، خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر