1

نجات معجزه‌آسای زن جوان از زیر خودرو بی‌ام‌دبلیو + تصویر

  • کد خبر : 200253
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: شب گذشته پس از برخورد موتور سیکلت با ۲ سرنشین‌ آقا و خانم با پیکان وانت و واژگونی موتور، خودرو بی‌ام‌دبلیو با سرنشین زن برخورد و وی را در فاصله ۲۰ متر در زیر ماشین تا توقف می‌کشد.

خبرگزاری فارس: نجات معجزه‌آسای زن جوان از زیر خودرو بی‌ام‌دبلیو + تصویر

محمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصادف شب گذشته در بزرگراه شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۵ بر اثر برخورد خودرو پیکان وانت با یک موتور سیکلت و یک دستگاه بی ام دبلیو شاسی بلند روبروی خیابان کوثر یک خانم جوان در زیر خودرو بی ام دبلیو گیر می‌افتد.

وی در تشریح این حادثه گفت: پس از برخورد موتور سیکلت که سرنشین‌های آن یک زن و شوهر بودند با پیکان وانت و واژگونی موتور، خودرو بی ام دبلیو با زن که حدود ۳۵ سال داشت برخورد و وی را در فاصله ۲۰ متر در زیر ماشین تا توقف می‌کشد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به اطلاع واحدهای امدادی آتش‌نشانی از این حادثه عنوان کرد: پس از اطلاع اکیپ‌های امداد و نجات ایستگاه ۴ و ۵ و افسر کشیک وقت به محل اعزام می‌شوند و با استفاده از تجهیزات نجات و بالشتک‌های پیشرفته پنوماتیک اقدام به بلند کردن خودرو بی ام دبلیو و آزادسازی زن جوان از زیر آن می‌کنند.

وی از خروج زن جوان و زنده ماندن او خبر داد و گفت: مأموران آتش‌نشانی پس از اینکه به طور معجزه‌آسایی زن جوان را از زیر خودرو خارج کردند وی را برای انجام اقدامات درمانی تحویل مأموران اورژانس دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200253

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر