1

علم‌الهدی: صبرا و شتیلا تابلوی شفافی از درندگی آمریکاست

  • کد خبر : 200359
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

امام جمعه مشهد گفت: صبرا و شتیلا تابلوی شفافی از درندگی آمریکاست.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی  ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا اظهار کرد: این واقعه تابلوی شفاف از واقعیت درندگی آمریکاست، این که یک عده می‌گویند مذاکره کنید به آن طرف نگاه کنید و مشکلاتمان را با آمریکا حل کنیم بدانند آمریکا چنین موجودی است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا همان آمریکای صبرا و شتیلا است، ادامه داد: امروز تکفیری‌ها و داعش جلادهای آمریکا هستند و در صبرا  و شتیلا نظامیان رژیم صهیونیستی جلادان آمریکا بودند.

علم الهدی افزود: روزی که نظامیان اسرائیلی با کمک فلانژهای لبنانی این جنایت را در صبرا و شتیلا انجام دادند در فاصله ای ۲۰۰ متری ساختمانی هفت طبقه بود که شارون و نظامیان صهیونیست در بالای این ساختمان به این کشتار، بی رحمی‌ها و بی‌ناموسی‌ها نگاه می‌کردند.

امام جمعه مشهد با اشاره به این که قرار بود این جنایت دو روزه تمام شود، گفت: اما رئیس ستاد اسرائیل دستور داد که این جنایت یک روز دیگر ادامه داشته باشد تا دیگر کسی زنده باقی نماند. این جنایت که تمام شد بولدوزها به راه افتادند و تمام این ساختمان و اردوگاه را با خاک یکسان کردند و هر چه جسد مرده و زنده بود با این خاک‌ها دفن شد و از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا برای سرکوبی مسلمین با مردم لبنان و فلسطینیان بیچاره و قابل ترحم این طور جنایت کرد، افزود: آن وقت ایران که به آمریکا سیلی زد و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی را از این مملکت بیرون کرد و آمریکا را به ذلت دچار و آبروی استکبار جهانی را روی کره زمین از بین برده است، این آمریکا اگر بر ایران مسلط شود چه می‌کند؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سلطه نظامی که ممکن نیست اما آمریکا با شیطنت وارد می‌شود،  تصریح کرد: روزی که آمریکا در این مملکت ۴۰ هزار مستشار داشت و روزی که پنجه‌های آن در این  کشور فرو رفته بود مردم ما با سینه‌های خشک در مقابل گلوله‌های داغ نظام شاهنشاهی ایستادگی کردند، در آن روز ما از آمریکا وحشت نداشتیم حالا امروز که آمریکا به ذلت دچار شده و صلابتش از دست داده از او بترسیم؟

علم الهدی تاکید کرد: مشکل ما این است که آمریکا باید براندازی شود، جبهه مقاومتی که با محوریت ایران در منطقه تشکیل شده و تا به امروز بر آمریکا پیروز شده برای جلوگیری از این آدم کشی‌ها، بی‌بندو باری‌ها تلاش می‌کند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر