2

«کاظم فتاح‌دماوندی» امام جمعه جدید دماوند شد/ تقدیر از خدمت‌گزاری ۱۰ ساله علاءالدینی در دماوند

  • کد خبر : 200768
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۳۹

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی» با حکم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید دماوند معرفی شد و از خدمت‌گزاری ۱۰ ساله حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی در این جایگاه تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: «کاظم فتاح‌دماوندی» امام جمعه جدید دماوند شد/ تقدیر از خدمت‌گزاری 10 ساله علاءالدینی در دماوند

صبح امروز آیین تودیع و معارفه امامان جمعه قدیم و جدید دماوند با حضور شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی در فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این آیین، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه آبسرد و رودهن، خانواده معظم شهدا و جانبازان، روحانیان، فرماندار شهرستان دماوند و معاونانش، اعضای شورای تأمین شهرستان دماوند، مسؤولان دستگاه‌های دولتی و فرهنگی، معتمدان و شماری از مردم ولایت‌مدار شهر دماوند حضور داشتند.

بر این اساس، «حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی» با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به مدت سه سال به عنوان امام جمعه شهرستان دماوند معرفی شد.

همچنین در این آیین، از تلاش‌های ۱۰ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی، امام جمعه سابق دماوند با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

در حکم انتصاب فتاح‌دماوندی آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی امام جمعه محترم سابق، بر اساس مصوبه شوری سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تأیید حضرات آقایان علمای اعلام، جنابعالی از طرف مقام معظم رهبری ولی‌فقیه امام خامنه‌ای به سمت امامت جمعه شهرستان دماوند به مدت سه سال منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: ان‌شاءالله ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خون‌بار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و به وحدت همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اخلاف بر حذر دارید.

فارس/در پایان آمده است: امید است روحانیان معظم و اهالی محترم به خصوص ارگان‌ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر