1

غرس ۳۱ اصله درخت به یاد ۳۱ شهید سایپا

  • کد خبر : 200939
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و در راستای سلسله برنامه های فرهنگی یاد یاران ، در حرکتی نمادین و ارزشمند۳۱ اصله درخت ، به یاد ۳۱ شهید دفاع مقدس سایپا و شهید مدافع حرم گروه در ضلع شمالی شرکت سایپا غرس شد.

به گزارش سایپا نیوز ، رحیم علیشاهی معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: همزمان با  فرا رسیدن سی و ششمین سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته دفاع مقدس ، با توجه به سفارش دین مبین اسلام به غرس نهال و همچنین احادیث و روایات موجود ، پایگاه بسیج شهدای سایپا با طرح غرس نهال جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ۳۱ شهید سایپا و شهید مدافع حرم گروه ، در راستای برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس ، طرح مذکور را اجرا کرد تا ضمن گرامیداشت مقام شهدای گروه سایپا ، ارتقا سطح محیط زیست و زیبا سازی فضای عمومی شرکت نیز مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار اصله درخت در سایپا غرس گردیده که از این تعداد ، حدود ۳۲۰ اصله درخت در یکسال گذشته غرس گردیده و با این ۳۱ اصله ، در مجموع در حدود ۳۵۱ اصله درخت به فضای سبز شرکت اضافه گردیده است.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا تصریح کرد: جایگاهی در این مکان آماده سازی خواهد شد تا درخت های غرس شده به نام شهدای گرانقدر گروه سایپا پلاک گذاری شوند.

همچنین محمد ناصر نعمتی فرمانده پایگاه بسیج شهدای سایپا گفت: غرس ۳۱ نهال به یاد ۳۱ شهید گروه سایپا به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگروز دفاع مقدس با همکاری معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه و واحدهای فرهنگی سایپا انجام شد.

غرس 31 اصله درخت به یاد 31 شهید سایپا

وی با تشکر از مدیریت ارشد شرکت برای برگزاری این مراسم افزود : برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه بسیج شهدای سایپا برگزار می شود که شامل : غبارروبی از مزار شهدا در بهشت زهرا ، برنامه بازدید از موزه دفاع مقدس به اتفاق خانواده های کارکنان شرکت، مشارکت در نمایشگاه بوستان قائم که توسط حوزه بسیج برگزار می شود و ایجاد غرفه های فرهنگی در سطح شرکت شامل تصاویر و نمادهای دفاع مقدس می باشد.

نعمتی همچنین گفت: همایش بزرگداشت دفاع مقدس و رونمایی از تمبر شهدای دفاع مقدس گروه سایپا ، نامگذاری معابر و خیابان های شرکت سایپا به نام شهدای گروه سایپا از برنامه هایی بود که با حضور مدیرعامل گروه سایپا برگزار شده است.

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس افزود : میثاق با امام و شهدا ، طرح جماران در قالب کوه پیمایی با هدف توجه به محیط زیست و امر به معروف و نهی از منکر ، چاپ فلش کارت معرفی شهدای شرکت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سایپا می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر