1

دستگیری سارق سابقه دار در تهران/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

  • کد خبر : 201111
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری سارق سابقه دار پایتخت و انتشار تصویر وی، از مالباختگان خواست برای شناسایی سارق و طرح شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری شهرک قدس اعلام کرد که توسط سه سرنشین یک دستگاه خودرو سواری سمند نقره ای مورد سرقت به شیوه کف زنی قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه کف زنی و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته در شکایت خود عنوان کرد که ساعت ۱۰ صبح پس از وصول یک فقره چک از بانک خارج شدم که ناگهان در مقابل باغ خوردین یک دستگاه خودرو سواری سمند نقره ای با سه سرنشین مقابل من توقف کرد و یک نفر از خودرو پیاده و با نشان دادن ارز یکی از کشورهای عربی درخواست ریال در قبال آن کرد.
وی افزود: مقداری وجه ریالی به وی دادم اما این شخص طلب پول بیشتری کرد و پس از وارسی بسته پول آن را پس داد و سوار ماشین شد و رفت؛ من نیز پس از بازگشت به خانه فهمیدم که نزدیک به سی میلیون ریال از تراول چک ها مفقود شده است.
براساس این گزارش با اطلاعات محدود ارائه شده از سوی مالباخته یک فقره خودرو سمند نقره ای به شماره انتظامی ایران ۶۸ / *** ی ۷۵ متعلق به فردی بنام «زهرا» از طایفه فیوج شناسایی شد.
* دستگیری متهم
با توجه به شیوه و شگرد سرقت و اطلاعات بدست آمده از مالک خودرو مشخص شد که تعدادی از سارقان طایفه فیوج با در اختیار داشتن خودرو سمند متعلق به یکی از اعضای طایفه اقدام به ارتکاب سرقت های خود به شیوه کف زنی می کنند.
در ادامه تحقیقات پلیسی و با بهره گیری از سوابق موجود از سارقان و مجرمان طایفه یاد شده، مشخص شد که در حال حاضر خودرو سمند نقره ای مورد نظر در اختیار یکی از مجرمان بنام «رضا . س» ( ۳۲ ساله ) قرار دارد که از بستگان خانوادگی صاحب خودرو است.
براساس این گزارش رضا روز ۲۳ شهریور در مخفیگاه خود واقع در فلکه پنجم فردیس کرج دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
رضا پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت های مشابه در مناطق شمال و شمال غرب تهران بویژه در شهرک قدس(غرب)، سعادت آباد و جنت آباد اعتراف و گفت که عمده سرقت های خود را بهمراه دو همدست دیگر خود از افراد پیر و سالخورده و در پوشش اتباع کشور خارجی انجام داده است.
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بیان اینکه دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم اصلی پرونده( رضا.س)از سوی مقام قضایی صادر شده است، گفت: از مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در منطقه جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر