1

سی ان ان : مناظره ترامپ و کلینتون تاریخی و المپیک مناظره ها است

  • کد خبر : 201113
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

شبکه خبری آمریکایی سی ان ان در آستانه برگزاری نخستین دور از سه مناظره پیش رو بین دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون ، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آن را تاریخی و المپیک مناظره ها خواند.

 

درحالیکه این مناظره قراراست بامداد فردا (سه شنبه) به وقت تهران بین دونامزد جمهوریخواه و دمکرات برای انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا برگزار شود، از هم اکنون رسانه های غربی پیشاپیش اقدام به فضاسازی و شعله ور کردن ساختن آتش این مناظره کرده اند.
ایرنا/سی ان ان روز دوشنبه در مطلبی به قلم ‘تاد گراهام’ کارشناس مناظره های انتخاباتی از دانشگاه ‘ایلینویز جنوبی’ نوشت: مناظره ریاست جمهوری آمریکا که روز دوشنبه برگزار می شود به مانند سایر مناظره های (گذشته ریاست جمهوری آمریکا) نخواهد بود.
نویسنده این مقاله نوشت که این مناظره بیش ازهر مناظره دیگری بیننده خواهد داشت که مملو از حرف های تخریب گر ایانه و انتقاد آمیز، همراه با ‘هو’ کردن از سوی حضار ، مسخره کردن یکدیگر و خودنمایی همراه خواهد بود. این رسانه آمریکایی مناظره ترامپ و کلینتون را المپیک مناظره ها خواند.
سی ان ان نقاط قوت ترامپ در مناظره ها را همچون مهارت توانایی وی را در بر هم زدن اظهارات ناظران جلسه م با زیاده گویی و هراس آفرینی دانست . ترامپ به کرات از کلماتی همچون ‘ هولناک’ و یا ‘دهشتناک’ استفاده می کند ، شخصیت وی، گریز از پرسش ها و انتقاد کردن از اقدامات سیاسی انجام شده درمورد لیبی، سوریه و یا تجارت با چین است.
سی ان ان نقاط ضعف ترامپ را نیز ‘ضعف اطلاعات سیاسی’و ‘انتقاد ناپذیر بودن ‘ دانست . وی فردی است که هیچ انتقادی را بر نمی تابد، چرخش در مواضع، خودبینی و اینکه او درهر مناظره ای خود را برنده می داند،از دیگر ویژگی های ترامپ است.
این رسانه درعین حال نقاط قوت هیلاری کلینتون را مواردی همچون برخورداری از اطلاعات سیاسی و آشنایی با روابط بین الملل و حفظ ‘آرامش و خونسردی’ در مناظره ها عنوان کرد.
سی ان ان نقاط ضعف کلینتون را در مناظره ها نیز مواردی مانند اینکه هرگز پاسخ های خود را به موقع به پایان نمی رساند و اینکه پاسخ هایی دو پهلو به پرسش ها می دهد که چندان به ذائقه مخاطبان خوش نمی آید، مطرح کرد.
نخستین مناظره بین دو رقیب جمهوریخواه و دمکرات قرار است ۲۶ سپتامبر برابر با پنجم مهرماه ( بامداد فردا سه شنبه به وقت تهران ) به میزبانی شبکه خبری ‘NBC’ در دانشگاه ‘هافسترا’ (Hofstra) واقع در ‘همپستید’
(Hempstead) ایالت نیویورک برگزار شود.
درمجموع سه مناظره برای دونامزد ریاست جمهوری و یک مناظره نیز برای معاونان این دو در نظر گرفته شده است.
دومین دور مناظره این دو نامزد ریاست جمهوری، یکشنبه نهم اکتبر برابر با ۱۸ مهرماه در دانشگاه واشنگتن واقع در ‘سنت لوئیس’ (St. Louis) ایالت ‘میسوری ‘و به میزبانی سی ان ان خواهد بود.
سومین مناظره نیز چهارشنبه ۱۹ اکتبر برابر با ۲۸ مهرماه در دانشگاه ‘نوادا’ واقع درایالت نوادا و به میزبانی شبکه خبری فاکس نیوز برگزار خواهد شد.
‘مایک پنس’ از حزب جمهوری خواه و ‘تیم کین’ از حزب دمکرات نیز دو نامزد معاونت ریاست جمهوری هستند که چهارم اکتبر برابر با ۱۳ مهرماه در دانشگاه ‘لانگ وود’ (Longwood ) ایالت ویرجینیا مناظره می کنند.
انتخابات نهایی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا هشتم ماه نوامبر برابر با ۱۸آبان ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201113

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر