1

تبعیت از رهبری و همراهی با نیروهای انقلاب توقعاتی است که از احمدی‌نژاد و اطرافیانش می‌رود

  • کد خبر : 201127
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه یک نیروی انقلابی تبعیت از رهبری است گفت: آقای احمدی‌نژاد و دوستان ایشان اگر می‌خواهند با عنوان نیروی انقلابی توصیف شوند به توصیه رهبر انقلاب عمل کنند.

خبرگزاری فارس: تبعیت از رهبری و همراهی با نیروهای انقلاب توقعاتی است که از احمدی‌نژاد و اطرافیانش می‌رود

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به محورهای بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در جلسه خارج فقه اظهار داشت: صحبت های امروز رهبر انقلاب تایید خبر مخالفت ایشان با حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات بود که به تمام بحث‌ها پیرامون درست یا غلط بودن این مسئله پایان داد.

فضائلی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه یک نیروی انقلابی تبعیت از رهبری است، گفت: اکنون که نظر رهبری همه مشخص شده هر فردی که نیروی انقلابی است باید از آن تبعیت کند.

وی افزود: آقای احمدی نژاد و دوستان ایشان اگر می‌خواهند با چنین عنوانی توصیف شوند انتظار می‌رفت و می‌رود که به توصیه رهبر انقلاب عمل کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه دوستان آقای احمدی نژاد مخاطب مستقیم نظر رهبر انقلاب نبودند ولی خود ایشان مستقیما این نظر را دریافت کردند، گفت: ایشان باید به محض دریافت این نظر اقدام می‌کردند ولی اکنون نیز دیر نشده و در کنار این تبعیت، نباید همدلی و همراهی خود با باقی نیروهای انقلاب را فراموش کنند چون نیاز امروز کشور برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب، وحدت و همدلی است.

 فضائلی در پایان با بیان اینکه در کنار تبعیت از رهبری نباید اقدامات و عباراتی بیان شود که به این وحدت خدشه‌ای وارد شود، اظهار داشت:تبعیت از درخواست رهبری  همراهی با باقی نیروهای انقلاب و استفاده از ظرفیت در مسیر انقلاب توقعاتی است که از شخص احمدی نژاد و اطرافیانشان انتظار می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر