1

عابدینی: نمی‌توانستیم با زور تفنگ به قرارداد با اسپانسر لیگ ادامه بدهیم/توپخانه وزارت ورزش علیه فوتبال است

  • کد خبر : 201131
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

سرپرست سازمان اقتصادی فوتبال ایران گفت: نمی‌توانستیم با زور تفنگ به قراردادمان با اسپانسر سازمان لیگ ادامه بدهیم.

خبرگزاری فارس: عابدینی: نمی‌توانستیم با زور تفنگ به قرارداد با اسپانسر لیگ ادامه بدهیم/توپخانه وزارت ورزش علیه فوتبال است

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات محمد رویانیان مبنی بر کار غیرقانونی مهدی تاج در لغو قرارداد باشگاه‌ها با یک سامانه پیامکی گفت: از رویانیان انتظار دارم که با اطلاعات کافی در مورد مسائل صحبت کند. وقتی صحبت‌های او را خواندم متوجه شدم که اطلاعاتی که به او داده‌اند کم و ناقص است. واقعیت آن است که شرکت فناپ یک قرارداد با همراه اول امضا کرد. اما این قرارداد از سوی همراه اول به طور یکطرفه لغو شد و همراه اول به فناپ اعلام کرد سامانه ۳۰۴۰ حق فعالیت ورزشی ندارد و آن را تعطیل کرد. همراه اول سامانه هواداری سرخابی ها را جایگزین ۳۰۴۰ کرد.

وی ادامه داد: وقتی همراه اول چنین کاری می کند مهدی تاج و ما نمی‌توانیم به همراه اول دستور بدهیم که به قراردادت ادامه بده و با زور تفنگ نمی‌توانیم به اسپانسر لیگ بگوییم این قرارداد را اجرایی کن. شرکت فناپ ۱۰ قرارداد با باشگاه‌ها امضا کرده که فقط ۶ تا از آنها عملیاتی شده و ۴ قرارداد دیگر عملیاتی نشده است. دو روز است که من به دنبال مسئولان شرکت فناپ هستم اما آنها را پیدا نمی‌کنم. نمی‌توانم دست روی دست بگذارم تا فوتبال بخوابد. دلمان نمی‌خواست قراردادمان با فناپ که قرارداد خوبی هم بود لغو شود. آنها هم آدم‌های خوبی هستند اما شرایط اینگونه پیش آمد. حالا هم آنها هم ما ادعای خسارت خواهیم کرد. به هر حال قرار است سامانه جدید به عنوان حامی مالی همه باشگاه‌ها فعالیت کند و همراه اول شرکت پردیس اول را برای مذاکره به ما معرفی کرده است. البته باید رقم قراردادها پایین بیاید زیرا هفت هفته از مسابقات گذشته است. البته آقای تاج منافع فوتبال را در نظر گرفته است.

عابدینی تصریح کرد: در جلسه شب گذشته‌ای که با تاج داشتم او از من خواست که هوای باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های ضعیف‌تر از جمله سیاه‌جامگان را داشته باشیم. پولی که باشگاه ها از فناپ گرفته‌اند دیگر قابل برگشت نیست اما باید قرارداد جدیدی با پردیس اول امضا کنیم. همه باشگاه‌ها نگران قراردادشان با فناپ هستند. کاش رویانیان قبل از آنکه مصاحبه می‌کرد با من صحبت می‌کرد و من توضیحات کامل را به ایشان می‌دادم. البته او بعد از مصاحبه‌اش با من صحبت کرد و من حرف‌هایم را به او زدم. اکنون همه توپخانه‌شان بر روی فوتبال است. وزارت ورزش هم توپخانه‌اش را به سوی فوتبال گرفته. برخی می‌گویند وزیر ورزش پرسپولیسی است و برخی می‌گویند استقلالی اما من می‌گویم او اصلا طرفدار فوتبال نیست.

عابدینی در مورد ادعای خسارت شرکت جیووا گفت: ما هم از آنها ادعای خسارت کرده‌ایم و باید این دو ادعا بررسی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر